Simson s51b 70 cmm 16n1-es karbi 70 es főfúvóka nem forog le a 3. illetve a 4. fokozat kevés neki a keverék megtorpan de ha + levegőt adok neki jobban fog menni?
Indirekt légszűrő meg ram air, az. Meg toronyóra lánccal, hogy ha kiesik a zsebedből, ne hagyd el.
Betekersz egy szép, új gyertyát a motorba, bemelegíted, aztán kimész vele a határba, keresel egy 2-3 km hosszúságú egyenes útszakaszt és negyedikben, nyélgázzal megfutod oda-vissza. Utána leállítod a motort, kiveszed a gyertyát (szóltam, hogy meg fog sütni) és megnézed. Ha fekete, akkor túl dús a keverék, kisebb főfúvóka kell. Mondjuk kétlem, hogy ez lenne a helyzet. Ha fehér, akkor meg szegény a keverék. Ezen nagyobb főfúvókával lehet segíteni, mert örvendetes módon cserélhetőek a fúvókák, nem kell rögtön szétfúrni a karbit.
Valószínűleg ez lesz a gond. A 70-es főfúvóka még egy gyári 50-es Simsonba sem túl nagy, egyes 16N1 alváltozatokban ez volt az előírás. A 70-es motor viszont - érthető okokból - több benzint igényel, nem elég a 70-es fúvóka keresztmetszete. Veszel vagy háromféle nagyobb fúvókát, aztán kipróbálod, melyikkel a legjobb. Ha teljes gázon már jó a gyertyakép, akkor a fúvókatű vagy súbertű beállításával a középső tartományt is szépen be kell lőni. Ha nagyobb főfúvókát szerelsz be, lehet, hogy lejjebb kell engedni a tűt, hogy középen ne dúsuljon be nagyon a keverék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!