Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz a 3. pont?

Igaz a 3. pont?

Figyelt kérdés

[link]

Én úgy tudom nem igaz, mindig az optimális sebességfokozatban kell haladni, nem pedig nagyobban.



2013. aug. 1. 14:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Igaz.

A kérdésedet viszont gondold végig:

"Én úgy tudom nem igaz, mindig az optimális sebességfokozatban kell haladni, nem pedig nagyobban."


Ok de mi az optimális? Milyen helyzetben optimális? Milyen szempontból optimális?

Számomra csak a cikk címéből derült ki, hogy a fogyasztásra gondolsz. Fogyasztás szempontjából a lehető legmagasabb fokozat az optimális.

Dinamikus haladáshoz nem ez az optimális.

2013. aug. 1. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
AZ optimális az mindig a lehető legnagyobb. Nem azt írja, hogy mindig az utolsó fokozattal közlekedj :P
2013. aug. 1. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
De javítsatok ki ha tévedek...
2013. aug. 1. 14:48
 4/11 anonim ***** válasza:

Optimális=minél nagyobb.

Legalábbis fogyasztás szempontjából.

Persze ne "hörögjön" egy pici benzinmotor 5ösben 50-nél, mert az tényleg nem jó. De alapvetően igaza van a 3as pontnak.

2013. aug. 1. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Kb azt lehet mondani, hogy városban, az 50km/h tartomány körül

5-ösben takarékosan

4-esben dinamikusan

3-asban sportosan

tudsz közlekedni. Ez szite bármelyik autóra igaz (a sport/sportos autókra nem annyira).

2013. aug. 1. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Hát én azt hallottam hogy ha a megfelelőtől eggyel magassab sebességfokozatban haladsz, akkor nem lesz tökéletes az égés, több bezint kap a motor mint kéne, ezért is esik le a fordulatszám... gondolok itt arra amikor mondjuk egy autóval megyünk egyenletes 100-as tepóval és jön egy enyhe kanyar, elfelejtünk visszakapcsolni, vagy visszakapcsolunk, de nem a megfelelő sebességbe (nem 2-es be)-és a motor lefullad, itt ügy drasztikusabb volt a katás, de ahogy a weboldalon is írják , ugyan ez az elv érvényesülne, csak nem ilyen "durván"
2013. aug. 1. 14:52
 7/11 A kérdező kommentje:
értem, köszönöm a válaszokat hasznosak voltak
2013. aug. 1. 14:53
 8/11 A kérdező kommentje:
*hatás
2013. aug. 1. 14:55
 9/11 anonim ***** válasza:
40%

Igaz, de pontatlan.


Az EGYENES VONALÚ EGYENLETES haladás esetén igaz, hogy a lehető (nyilván ne fulladjon a motor)legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb a fogyasztás.


Viszont ha pl. 50-el 5.-ben akarsz gyorsítani akkor sokkal többet fogyaszt a motor, mintha 3.-ban tennéd ugyan ezt.

2013. aug. 1. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

több sebből vérzik ez az egész...



a lényeg, hogy a vezérlés azért van, hogy az összes jeladó által küldött információ alapján optimálisan adagolja a nyálat..ha valamelyik jeladó beint, akkor kezd szarakodni..jobb autóban még a légszűrőre is figyel a softver...sőt, a guminyomásra is...ebből rakaj össze az optimális fogyasztást(arra a pillanatra)

2013. aug. 2. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!