Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik motort válasszam?

Melyik motort válasszam?

Figyelt kérdés

Tervezem, hogy leteszem az A2-es jogsit. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyik motort lenne érdemesebb megvenni, főleg pénz szempontjából. Az első egy honda cbr125. Emellett a kis fogyasztás, megbízhatóság szól, valamint az, hogy sokkal olcsóbb (3-400.000-ért kapnék már használtan), mint a vetélytársa amit még kinéztem.


A másik egy kawasaki ninja 250r, ezzel csak az a probléma, hogy iszonyat drága (700.000 ft alatt nem találok használtan se), esetleg az elődje egy ZXR250-es, csak ugye azok minimum 20 évesek... Kérdéses az állapotuk, stb, viszont olyat már kapnék 400.000ért is, bőven.


Mit gondoltok, melyik lenne gazdaságosabb vétel? Főleg városban használnám, úgyhogy aki azt mondja kezdőként bőven jó lesz nekem a cbr igaza van, de lehet később váltanék, és akkor már jó, hogy nem kell, hisz a 250-es motor alapból többet tud teljesítményben, mint a cbr... amire sokan panaszkodnak, hogy nagyon gyenge.



2013. szept. 8. 17:45
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

A honda cbr125, Yamaha tzr 125, honda cbr 250, Ezek mind tökéletes és megbízható jó motorok.

a faluban ahol élek van egy honda cbr 125 160000km van benne és már 10 éve az első tulajnál van.

Tökéletes a kawasakihoz irreálisan drága az alkatrész.

2013. szept. 8. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Igen én is nagyon sokat hallottam, hogy a honda nagyon megbízható. És ez egy nagyon nagy plusz pont. Viszont ha egy 15-20 éves kawasakit veszek, mennyire szívhatom be azzal?
2013. szept. 8. 19:32
 3/15 anonim ***** válasza:
honda cbf 250 is jó gép, 450 körül már lehet venni
2013. szept. 9. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Jaa, csak én kifejezetten sportmotort szereténk. :/
2013. szept. 9. 16:40
 5/15 anonim ***** válasza:

A 250-es sor4-gyel eléggé rá lehet cseszni, tekintettel arra, hogy 17-18000-et forognak, szépen el tudnak kopni. Megvan a maga varázsa a visító hangnak, de én nem mennék bele ilyen vételbe (20 éves motor, ok. de ne sor4-es 250-es sport...). A CBR nem rossz, megbízható, tényleg jól fogyaszt, 120-130-cal tud menni, ami elvileg elég, viszont hiányzik a gyorsulás. Lámpánál ki lehet vele lőni, de egy előzés már más téma. Így maradt a kis Ninja, ami igaz, hogy a legdrágább, de! Jó a fogyasztása, nagyon megbízható (akárcsak a Honda), nem növöd ki olyan gyorsan, tehát nem kell pár évig újat venni, modern technika (nem kell szivatózni, aminek szintén meg a maga varázsa, de ki lehet bírni nélküle :) ), városban bőven elég, városon kívül is elég, könnyebb vele előzni... Egyszerűen ez a legracionálisabb vétel, ha meg tudod venni, ezt érdemes! És ezt mondom én, aki Honda-párti :D (ha már így ideírtam, akkor megosztom veled, hogy én CBR 250-est vennék, talán olcsóbb a Ninjánál, még jobb a fogyasztása, és a szépség relatív, de nekem jobban bejön.) És a 125 2T-k kilőve, felejtsd el őket! Nagy fogyasztás, nagy szervizigény. (vannak akiket ez nem érdekel, akkor jó választás és nagyon élvezetes is, de 250-es japán négyütemű 1 vagy 2hengerest ajánlanék, azaz Ninja vagy CBR!)


Széles utat! :)

2013. szept. 11. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Áh, 125 2t-ket már rég kilőttem. :D De amúgy ez nem hangzik valami jól... :/ Mivel ZXR250-t néztem ki igazából nagyon, mert az ára nagyjából egy cbr125-össel van egy szinten. Jó tudom, a kis honda 2-3 litert eszik, ez meg 4-et... De ennyit még bevállalnék. Más kérdés, amit említettél, ez az alkatrész kopás. Mert azért valljuk be, kezdőként nem pörgetném folyamatosan 18.000-en.. :) És mit mondasz akkor, ha kizárólag olyan kawát nézek, ami szépen fel van újítva? (pl legutóbb használtautón láttam pont egy ilyet). Vinnék nyilván egy hozzáértőt is magam mellé. De ha eltekintünk a fogyasztástól, és kapunk egy jól karbantartott, hát igen, 19 éves motort.. Szóval tuti nem járnék jól vele? Szerintem ha gondozták rendesen, azért nem csalódnék benne annyira.
2013. szept. 12. 17:32
 7/15 anonim ***** válasza:
Senki nem tudja garantálni, hogy jól bántak vele, nincs széthajtva. Persze ki lehet fogni jó darabokat is, amihez sok sikert kivánok! ;) de még a legmegkíméltebbel is gyakrabban fog kelleni szervizbe járni, mint egy modern 250-essel (nem arra célzok, hogy hetente romlani fog...) Olyan nagyon azért nem vészes, de én inkább nem vállalnám be, gyáva nyuszi vagyok. Esetleg még amit érdemes megnézni, azok a 400-asok. VFR 400, a Ducatinak is van valamilyen V2-es 400-as sportmotorja (szintén régebbi korosztály), azok tartósabb gépek, bár még nem volt olyanom. 250-es sor4-esem sem, szóval nem szentírás amit írok, de ezt hallottam/olvastam róluk. 250-es Horneten gondolkoztam, de hagytam magam a szóbeszédek által meggyözni, és egy nagyobb lökettérfogatú kevésbé pörgös CBF lett belöle, nem bántam meg, nagyonjó motor! :) Ha gondolod, be lehet vállalni a 250-est, lehet, hogy nincs igazam, és az elözö kommentemmel nagyot tévedtem! :)
2013. szept. 13. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Igazából mindegy, mert ha elhatározok valamit, az úgy is lesz... :D De mindenképp szeretek / szeretnék hallani egy hozzáértő(bb :D) véleményét is. 400-as már nem nagyon jönne szóba, főleg ugye ár, meg a2-vel szerintem meghaladja a teljesítménye a korlátot. Hát igen, ez így sehogy se jó, mert arra sincs garancia, hogy az 5 éves motor nem esik szét alattam. 5 év alatt is bőven szét lehet hajtani egy gépet. Csak ugye nekem az logikusabb, hogy ha valaki 15 évig használt egy motort, több időt / pénzt fordított az alkatrészek cseréjére / javításra, meg úgy szervízelésre, mint aki 2-3 évig tartotta garázsban, alig ült rá, szinte még csillog-villog, de fogalma sincs igazából, hogy milyen éllapotban van úgy amúgy.. (azt azért jegyezzük meg, sokszor látok ilyen hirdetést, hogy "nagyon keveset használtam, fűtött garázsban állt, nagyon jó állapotban van!!!" a lehető legrosszabb dolog, ami történhet egy motorral...)
2013. szept. 13. 14:11
 9/15 anonim ***** válasza:
Mért? Ezt részletezhetnéd, nekem ez új. Az én környezetemben is van ilyen motoros, hasonló kaliberű a motorja, mint az enyém, és "új-érzetet" ad, ha ráülök, míg az enyé használva van, és jól végzi a dolgát, de meglátszik rajta a használat vasfoga. Mért lenne rossz egy motornak, ha sokat áll?
2013. szept. 13. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Mert az autó, a motor, vagy bármi más jármű arra való, hogy használják, nem arra, hogy álljon egy garázsban kihasználatlanul. A lehető legrosszabb, ha ez történik. Jó nem azt mondom, hogy hetente ha nem mész minimum 2x a járgánnyal, tönkre fog menni hót ziher. Csak tényleg, ha hónapokig, vagy akár évekig megfeledkezel róla, nem használod, mert úgy vagy vele inkább el kéne adni, stb., bizony az alkatrészeknek az árt a legjobban, ha csak állnak jó sok ideig. Rövidebb lesz az élettartamuk, mintha tényleg arra használnád, amire kitalálták.
2013. szept. 14. 04:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!