Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aki átül benzinből turbó...

Aki átül benzinből turbó dízelbe tényleg összefossa magát, hogy mennyivel erősebb?

Figyelt kérdés
Tehát 1.4 benzinből 1.4 dízelbe, 2.0 benzinből 2.0 dízelbe. Igaz, hogy órákig csak kapkodja a levegőt?
2013. szept. 5. 11:12
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Igen, igaz. Én ilyenkor Tenaladyt rakok magam alá, illetve előtte beöntést alkalmazok, hogy elkerüljem a kényes helyzetet.


Hol a túróban hallottál ekkora hülyeséget?

2013. szept. 5. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

A dízel autók köztudottan nyomatékosabbak.

De azért nem hiszem, hogy olyan érzés lenne, mintha egy versenyautóba ülnél át.

Biztos érezhető a különbség, de azért nem ennyire durván...

2013. szept. 5. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Igen, aki még életében nem ült, csak két autóban, és ráadásul fél is, az még a Trabiban is összefossa magát.


Amúgy igen, elég érezhetően erősebb a turbódizel a szivóbenzinnél.

2013. szept. 5. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:

Mi? Honnan veszed ezt, kérdező?

Én valami kis kacsa swiften tanultam, majd 1.3-as (20 éves) opel corsa-ba ültem át. Onnan egy 2.5-ös turbós dízel mercibe. Nem éreztem az általad leírt dolgokat egy másodpercig sem.

Manapság is váltogatok a corsa és merci között, hiába erősebb jóval, nem érzem, mert nem úgy vezetek, hogy ez számítana.

2013. szept. 5. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

Szerintem egy ugyan olyan gyártmányú és cm3-is diesel lassabb, mint a benzines társa ,vagy kb. ugyan úgy megy.


Pl.: az 1.4-es Clio gyorsabb, mint 1.5ös Diesel társa

A 2.0-es RS Octavia-ból szintén erősebb a benzines, és gyorsabb is.

és még sorolhatnám...


A diesel előnye fogyasztásban, valamint magasabb sebesség tartományban a szükségtelen váltó használatnál jön ki.


Viszont ha meg azt nézed, hogy manapság a diesel és a benzines kocsik többsége is turbós, ugyan olyan nyomaték görbével....akkor viszont már szinte csak a fogyasztás az, ami a diesel előnye

2013. szept. 5. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Ha azonos hengerűrtartalom mellett nagyobb a dízel teljesítménye, akkor tényleg jobban megy, de közel sem annyival, hogy összefosd magad.


Az meg nem mindegy, hogy egy 120 lovas szívó benzinesből,150 lovas szívó benzinesből vagy épp egy 250-300 lovas feltöltött benzinesből ülünk át egy dízelbe ( és itt is sorolhatnánk a teljesítményadatokat).


Egy 116 lovas Sierrához képest tényleg baromi jól megy egy 170 lovas E90. Viszont egy 2.0TFSI-vel úgy körbeautózol egy 2.0TDI-t, hogy öröm lesz nézni :)


Nem a köbcenti meg az üzemanyag a mérvadó, hanem a teljesítmény.

2013. szept. 5. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
nagyobb csak a nyomatéka, de ennyi. Nekem az volt fura hogy 2-be váltva gáz nélkül meglepően nagyot húzott előre a kocsi, nem kellett gázzal gyorsítani mellé. meg ugye alul nyomatékosabb. (318d volt)
2013. szept. 5. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Max azon lepődhet meg (nagyon minimálisan!), hogy míg a benzines felső ford. szám tartományban húz jól, addig a szívó dízel alul, míg a turbo dízel középen. Viszont ebből következik, hogy a dízeleket nem érdemes nagyon pörgetni.
2013. szept. 5. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Hát a benzin ugye csíp. Ha utána átül, mint turbó, egy lavór dízelbe, akkor a'biztos, hogy összefossa magát, mer már nem csak csíp, hanem mar is.
2013. szept. 5. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

" Nekem az volt fura hogy 2-be váltva gáz nélkül meglepően nagyot húzott előre a kocsi, nem kellett gázzal gyorsítani mellé. meg ugye alul nyomatékosabb. (318d volt)"


Ez attól is függ, hogy miből szállsz át a kocsiba. Pont ma délután vezettem munkatársam E36 318td compactját,háát én valami nagyobb durranásra számítottam. :/

2013. szept. 5. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!