Valóban annyira sz*r gép a Lada?
Na nehogy már 500ért ne találj normális kocsit. Újat nyilván nem kapsz ennyiért.
A ladáben se szervó, se klíma, se centrál és zabál vagy 10 litert. Az ereje meg kb 70le.
300-400 ezer körül már normális állapotban lévő autókat lehet találni, amikben legalább vannak kényelmi extrák is, gondolok itt szervokormányra, centrálzárra, stb... Seat Toledot nemrég vett egyik ismerősöm 350 ezer forintért, kényelmes, és legjobb, hogy hatalmas csomagtere van. 1.6-os benzines kb. 8 liter körüli fogyasztás városban. Abszolút vállalhatóak a költségei.
Emellett persze rengeteg autó van még, ami megfelelő "nyugati" autó lehet, de például a "keleti" japán autók se rosszak... Az 500 ezres határt súrolva rengeteg Corolla van eladó sorban, és a japán autókban rendszerint sokkal több kényelmi extra van, mint a hasonló kategóriás nyugati autókban. Cserébe talán a kasznijuk nem olyan erős, de még így is hozzák azért egy Lada színvonalát.
Bár arról nem árulkodott a kedves Kérdező pontosan milyen célra szükséges az autó, szerintem már nem érdemes Ladát venni. Nagyon régi konstrukciók, sokat esznek, és bár javításuk olcsó és egyszerű, azért van velük gond valljuk be.
Közúti közlekedésre 2013-ban igen. Nosztalgiázni esetleg elmegy egy szép állapotú.
Nyugati 500 alatt, pofás, patent gép: [link]
Anno a miénk volt, így ha kell szavatolom neked, hogy dupla annyit elmegy, mint egy Lada és nem lesz drágább a karbantartása.
# 4!
Köszönjük a gerilla marketinget!
330.000km és dízel ?! Azért ez elgondolkoztató. Minden esetre szépen kipucoltad, az tény.
S hogy a reklámozás enyhe gyanúja se vetődhessen rám, ajánlanék még pár típust, amik szebbek, jobbak, strapabíróbbak, mint egy Lada:
Volvo 460: [link]
Mercedes-Benz 190: [link]
Ford Mondeo: [link]
Audi 80: [link]
Igyekeztem futásteljesítményben is hasonlóakat összeszedni, így legalább látható, hogy nem miden roncs, ami lefutott párszázezer kilométert. Persze egy ilyen összehasonlításban hajlamos az ember megfeledkezni arról, hogy a Ladának 50-60.000 kilométerenként legalább szét kell szedni a motorját egy nagy-generálra. Hmmm...
Az igazság az, hogy ha a magyar viszonylatban 5-6 havi fizetést adok ki valamiért, akkor bizony k**va jót akarok. Márpedig amit eddig néztem, azok néhol rozsdásak, harmadszorra indulók, nem indulók, rossz klímások voltak.
Akkor veszek egy zsigulit, megvan két kilóból, és tudom hogy ennyit visz, kész.
A dízeltől mindenki óva int (drága javítás), a benzines néhol bekap 8-at. Akkor inkább egy gázos Lada, ami 100km-t elmegy 2700ft-ból, kb. mint egy 6,5l/100 -as benzines.
utolsónak:
-volvo: drága alkatrész, magas fogyasztás
-mercedes: drága alkatrész, rohadó kasztni
-ford: eddig csak rossz tapasztalatom volt vele
-audi: régi, korrodál, drágább javítani mint az átlag
ezzel szemben a lada régi, de ha gázos, annyit eszik mint egy normál benzines, és ukránban fillérekért kapok alkatrészt hozzá
Tényleg nem azért, de az a 190-es merci 25 évesen kevesebb rozsdát fog tartalmazni, mint egy 10 éves lada. Mivel a lada egy rosssz minőségű vas kasztni lekenve (szó szerint épp, hogy nem ecsettel), míg a 190-es (meg a régi Audi 80, 100) kadmiumozott kasztni. Amíg nem töröd meg addig 300 év kb. az élettartama...
Az alkatrész meg ahhoz is filléres.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!