Mit vegyek? 5 éves Audit vagy új/majdnem új mást?
Kocsi vásárlás előtt állok. 5-5,5 millió forintom lenne rá. Annyi tudok, hogy dízeles kocsit szeretnék. Lehet szedán és kombi is. Csak ne legyen ilyen kisautó.
Nézegetem Toyota Corollákat, Renault Lagunákat, Ford Mondenokat és hasonló kocsikat. Újat vagy 1 éves körülieket tudnék venni ennyi pénzből.
Beszélgettünk a szomszédommal a kocsikról. Neki van egy A6-os Audija. 3.0 V6 TDI Quattro. Tiptronic váltóval. Azt mondja eladná nekem kerek 5 millióért és én nagyon elgondolkoztam rajta. Ahogy utána néztem elég jó ár lenne.
Full extrás változat és gyönyörű. Olyan extrák vannak benne amik az általam eddig nézett kocsikban hírből sincsenek. Meg az egész beltér sokkal szebb, igényesebb, minőségibb mint amiket láttam. És ez tényleg a legjobban felszerelt változat. Minden benne van. Németországban Stuttgartban vette, rendelésre.
Meg gyönyörű állapotban van. Kívül belül makulátlan. Végig márkaszervizben volt szervizelve. Most vett rá nyári gumikat (Michelen Pilot Sport). Meg ad hozzá egy garnitúra téli gumit is alufelnin. A kocsiban 123 ezer km van.
Ti, hogy döntenétek? Ez az Audi vagy valami újabb?
A motor nem szokott széthullani, az sokkal többet is kibír.
A futómű, a porlasztók (marha drága) és az adagoló rendszer szokott elkezdeni nyűglődni. Ezért kérdeztem, mennyire tervez a kérdező. De ha 4-5 évre akkor semmi gond nem lesz még addig.
"A kocsiban 123 ezer km van."
Az kemény vagy csak én gondolom így?? :D 1995-ös vectránkba van 178-ezer km és az is külföldről hozták még anno,na mind1 csak azt furcsálom hogy 5 év alatt belecsavartak 120-ezer km-t??
jó az irány, egyértelmű az audi. De a szomszédod kicsit le akar húzni...
ezek az autók a mobile.de-n 2,8 milkáért mennek. 300ezer behozni. Amúgy én 2-3 évvel idősebbet vennék. azok már túl vannak a 200ezer km-en, és azokon a javításokon. most fog szépen tönkremenni a tripiváltó (3kiló), a porlasztócsúcsok (2,5), és a többi nagynyomású bizbasz ami a dízelben van. Ezeket mondjuk megspórolhatod ha benyásat veszel. Ez persze függ attól is, hogy évente beleraksz-e 40ezer km-t vagy sem.
# 14
El vagy te tévedve. Illetve a szokásos visszatekert órás kocsit vetted :)
Mi személyesen vettünk magánszemélytől pár éve 530-ast, 2 év 1 hónapos volt, 213,000 KM (!) volt benne. És ez egyáltalán nem volt extra sok.
Nyugodj meg, a te "172e"-s autódban is 300e van, csak úgy nem vetted volna meg.
"jó az irány, egyértelmű az audi. De a szomszédod kicsit le akar húzni...
ezek az autók a mobile.de-n 2,8 milkáért mennek. 300ezer behozni. Amúgy én 2-3 évvel idősebbet vennék. azok már túl vannak a 200ezer km-en, és azokon a javításokon. most fog szépen tönkremenni a tripiváltó (3kiló), a porlasztócsúcsok (2,5), és a többi nagynyomású bizbasz ami a dízelben van. Ezeket mondjuk megspórolhatod ha benyásat veszel. Ez persze függ attól is, hogy évente beleraksz-e 40ezer km-t vagy sem."
Na megint egy önjelölt szakértő:)
2,8 "millkáért" ha te veszel egy 2008-as 3.0 TDI Quattro Tipronic A6-os Audit ami FULL EXTRA és makulátlan állapotban van kevesebb mint 150 ezer kilométerrel akkor én l.e.s.z.o.p.o.m magam.
Kapsz ennyiért 2008-as A6-os Audit, de csak széria felszereltséggel vagy 400 ezer kilométerrel.
Tudom, hogy az eszed nem adja ki, de ha esetleg használnád a mobile.de RÉSZLETES keresőjét és nem csak addig jutnál el, hogy "A6" akkor láthatnád, hogy még Németországban is jó árnak számítana 5 "milka" egy ilyen kocsiért.
Az meg, hogy vegyen 2-3 évvel idősebbet akkora orbitális baromság, hogy inkább nem is kommentálom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!