Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire jók az első kerék...

Mennyire jók az első kerék meghajtású autók?

Figyelt kérdés
Mondjuk egy első kerekes Audi A6-os, mennyire jó? Jól gyorsul stb..?
2013. aug. 7. 17:13
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Tudom, hogy nem mondta senki... Csak úgy hozzá dobtam ha témánál vagyunk (bár kicsit talán offoltam vele). :D

Na igen, Én is bele akartam írni a 4WD-t... valahogy kimaradt.

Az élvezethez az előzőnek:

4WD-nél inkább a kanyarokból való kigyorsítás és stabilitás a döntő blabla... Persze driftelni is kiváló, jó nyomatékelosztással. Viszont ez mind inkább pályára való dolog, erről itt azért kevés szó van. Hétköznapi használatra igen, inkább biztonságos talán mint élvezetes. De azért ne feledkezzünk meg a gyorsulásról amire képes egy izmosabb 4WD, az biza tud élvezetes lenni (egy ideig :D)

2013. aug. 7. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 Toborc ***** válasza:
télen csuszós úton sokkal biztonságosabb az elsőkerekes, mivel a hátsókerekes szinte a legkisebb gázadásra ki tud farolni (ha nem forgalomba csinálod akkor nagyon élvezetes egyébként) de aki nem nagyon ért ehhez annak veszélyes...
2013. aug. 7. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

"Kezdjük ott, hogy normál, közútra szánt kocsik között mondj a BMW-n kívül hátsókerekest. :)"


Lada?

2013. aug. 7. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

Lehetőleg ne már a Ford T modellekel gyertek... Nyílván új autókra gondolt lada meg már eléggé elavult konstrukció.Mai autók viszont tényleg első kerekesek mert olcsobb,mivel csomó alkatrész nem kell bele ha elsőkerekes,nem csúszik meg,hegyre is felvisz mint bármelyik kocsi

Hátránya:Driftelni nem tudsz se kapargatni,de erre jók a régi autók pl Lada nem a mondtaniakat kell szétbarmolni :D

2013. aug. 8. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Valóban, az új kocsikra gondoltam elsősorban, amikor a BMW-t említettem példának. Persze régen még több kocsi volt hátsókerekes, de azok az idők elmúltak.
2013. aug. 8. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Nem értem ezt a "kapargatni" és "kapartatni" kifejezéseket. Ezek értelmetlenek. Az autó nem tud kaparni, mert nincs mivel.

Ha a burnoutra gondolsz, akkor nem értem, hogy miért nem lehet. Óvatosan hátramenet, hirtelen egyes, padló, kézifék behúz és az autó meg se moccan, miközben a gumik égnek. Nem nagy tudomány. A driftről annyit, hogy valóban nem lehet, ellenben powerslideolni (erőcsúsztatás) lehet. Ez annyit tesz, hogy nagy sebességnél kéziféket behúzod, tövig nyomod a gázt és korrigálsz. Egy JÓ sofőr, aki nem csak rizsázik szósszal, az egy elsőkerekes autóval is simán virul, mint a vadalma.

2013. aug. 8. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Igaz de egy jó sofőr télen is eltud autózni egy hatsókerekessel. Én az első kerekesemmel is ugy indulok igy havas uton is hogy nem csuszik meg a kerék ehhez kell jo téligumi és kis gázzal és finom kuplungolással történő indulás. Menet közben pedig már amugysem fog kaparni a kerék. De ez sofőrfüggő
2017. jan. 22. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!