Miért mondják azt kresz oktatáson, hogy a mai modern autók mind első-kerék meghajtásúak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olyat, hogy az első kerekes kocsik bénák, csak egy hozzá nemértő ember mond.
A hátsókerék meghajtás ma általában a sportkocsikon figyelhető meg, vagy olyan márkáknál, amiknél ez a presztízzsel jár, és elvi kérdés nekik, hogy hátsó kerekes legyen (pl: BMW).
Amúgy meg az elsőkerék hajtás olcsóbb, kevesebb alkatrészből megvalósítható konstrukció.
nem az első kerekesek a bénák, hanem a legbénább típusok mind első kerekesek
amúgy meg tudom, hogy a legtöbb első kerekes, de az oktató kb úgy állította be, hogy csak az a jó, ami első kerekes, pedig nem így van
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
miért, az összkerekes mivel rosszabb az első kerekesnél?
szerintem biztonságosabb, főleg télen
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
sokan nem tudnak vezetni hátsó kerekes autót.
Én vezetek mindkettőt. Főleg télen érezhető a különbség. Oda kell figyelni a hátsó kerekesre. Tanuló vezetőnek semmiképp nem ajánlanám.
Amúgy jó dolog tud lenni egy kis marhulás velük.
L200-ast hajtok, de amikor az a kasztni megindul, észben ott kell lenni. Persze ha van mindenféle elektronika ami segít....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"és a legbénábbak első kerekesek."
Hát már ne haragudj de jó pár hátsókerekest otthagytam már a BÉNA első kerekesem-el.(2ezres vectra)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!