Miért mondják azt kresz oktatáson, hogy a mai modern autók mind első-kerék meghajtásúak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
http://www.youtube.com/watch?v=VAVsuDen138
Csak hogy leromboljam az álomvilágodat, kedves kérdező. :) Ha annyira "bénák" lennének az "elsőkerekesek", akkor marhára nem indulnának velük drag versenyeken sem. Ez a videó egyébként csak egy a milliárd közül, ez épp magyar.
De sajnos aki hülye, az az is marad. Ez olyan, mint a Suzuki Swift. Sokan utálják, de ő maguk se tudják, hogy mégis miért...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
kifogtok röhögni, de én még nem vezettem autót, az nfs pro streettel viszont játszottam és arra a következtetésre jutottam, hogy az elsőkerekes autók a legbénábbak: elsőkerekes gyorsulási autót épiteni pénzkidobás, mert sohan em fog ugy tapadni mint egy hátsókerekes, az öszkerekesek pedig csak kis sebeségig gyorsulnak jobban a hátsókerekeseknél, azután már hátrányt jelent a 4 kerék meghajtás.
Arról nemis beszélve, hogy az elsőkerék meghajtású autók, főleg a 200 lóerő körüliek (pl. ford focus rs) már nagyon alulkormányzottá válnak.
Szóval elsőkerekes autó annak kell, aki olcsó autót akar, kis fogyasztással.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
gratulálok, egy arcade autós játéknak hiszel.
jatélleg, azt nem is mondtam, hogy a szimulátorokat is kipróbáltam már. (live for speed, rfactor)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ja. A Nídforszpídben a Mazda 3 veri az SRT10-es Vipert. Barátom, kár volt magad leégetni.
A 4 kerék által hajtott a "legstabilabb", könyebb az úton tartani.
Hátsó kerék által hajtott guriga a legkönnyebben kezelhető egy profi, vagy félprofi sofőr számára.
Első kerék: Átlag embernek kell, olcsóbb kivitelezhetőség, kevesebb hely igényeltetik. Egy átlag ember számára ez a legköltségtakarékosabb.
Annak, hogy a Need for Speedben mi van, semmi valóságalapja nincsen. Ott kezdődik, hogy miért is tudod az autót forgatni a levegőben a kormány eltekerésével?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Legbénább típusok?
Ford Focus RS
Renault Megane RS
Mazda 3 MPS
Honda Civic Type R
VW Golf GTI
Seat Leon Cupra R
Ford Fiesta ST
Most hirtelen ennyi jut eszembe. Ezek azért elég jó autók ám, és mind elsőkerekesek :D Jó oké, ezek "csúcsmodellek".
De mint márkát a Mazdát, VW-t, Hondát szerintem nem kellene lesajnálni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!