Aprilia SR 50 old vagy ditech?
Figyelt kérdés
esetleg egy forum, vagy blog, ahol tudok olvasni előnyökről, hátrányokról.2013. júl. 30. 13:15
1/8 anonim válasza:
szerintem nem érdemes injektorosat venni. Igaz kevesebbet eszik olyan 1 1,5 literrel, de ha javítani kell, az jóval többe kerül és nem tudod otthon megcsinálni valamint úgy hallottam sokszor el is romlik. Ja és berugókar sincs rajt, ha nem indulna.
2/8 A kérdező kommentje:
és abból a léghűtéseset, vagy vízhűtéses? és fekvő blokkos?
2013. júl. 30. 13:44
3/8 anonim válasza:
mennyit szánsz rá? egyébként egy fekvő léghűtéses minarelli blokkos robogóval nagyon rosszul nem lehet járni. Olcsó, renget alkatrész van hozzá és a tuning cuccok se drágák bele ha esetleg arra szánod magad.
4/8 anonim válasza:
semmiképp sem ditech!
Ha elromlik (és gyakran elromlik) egy vagyon a javítása. Messze többe kerül hosszabb távon mint amennyi benzin megspórolhatsz vele. Ajánlom a vízeset, a léghűtéses annyival rosszabb hogy lassabb a motor és nekem volt olyan hogy beállt a henger a nagyobb melegekben.
5/8 psytom00 válasza:
Nekem 99' sr 50 www nevű gépem van. Ha nem egy szétgányolt, 70esre felhúzott hulladék, akkor örökre robogó marad:)
Én napi 50 km-t járok vele fél éve, meg se nyekkent. A ditech-be egy injektorfej 90 ezer forint...ezt úgy 5ezer kilóméterenként venni kell bele
6/8 piki24 válasza:
Ditech-et NE!!!
Sportmotor-on van SR forum.
7/8 anonim válasza:
azért a ditech nem olyan rossz mármint a két körlámpás nekem is az van és csak egyszer romlott el mert az előző gazdája koszos kannából tankolt bele és telement kosszal meg fémmel az injektor és szervízbe 25000 fizettem ugyhogy a fél gyújtást kicserélték egy nagyon jo gyertyát tettek bele és uj nyomásszabályzó vann benne azóta több mint 35000 km-t mentem vele és azon lívül hogy olajat meg benzint tettem bele a kötelező karban tartást csináltam meg.
8/8 kelemann válasza:
Tudom, hogy régi téma, de ma is aktuális. Nekem 6 éve van meg egy morini blokkos ditech. Olaszból hozta kereskedő, két hibásból lett összefércelve, szóval men a leg bizalomgerjesztőbb vétel volt. Csak olvasom mindenhol a negatív hozzászólásokat, de én annak ellenére, hogy napi szinten (télen-nyáron) járok vele dolgozni, nem panaszkodhatok rá. A téli sózás miatt lerohadt a felnikről a festék, meg a kipufogó, de ezt leszámítva pöcc-röff a legnagyobb hidegben is. Persze aksit már kellett cserélni, és egyszer a benzin pumpát tisztítottam, mert el volt dugulva. Olajat egyszer töltöttem tele, olyan kevés kell bele. Kiszámoltam, hogy a 2 literes fogyasztásával annyit spóroltam a munkába járáson (pedig a dízel autóm is csak 5 litert eszik), hogy ha így ahogy van kidobom, akkor is az árán felül még nyertem kb 60e forintot csak az üzemanyagon, és akkor még nem számoltam azt, amit megspóroltam az autó fenntartási költségein.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!