Simson s51 N motorom van és csúszik a kuplungja . Pedig már felet újítva kapót új lamellát. Kuplung tányér rugót. KUPLUNG NYOMÓLAP . és fém kuplung de még mindig csúszik . Az lehet hogy az olajvéget csúszik?
Figyelt kérdés
2013. jún. 26. 17:06
21/23 anonim válasza:
Mi történt? Szétszedted, megtakarítottad, pontosan összeraktad és még mindig nem jó? Ilyen nincs - mármint nem lehet, valami nem stimmel.
22/23 A kérdező kommentje:
én nem tudom de ez a kuplung tányéros megoldás elnézést a kifejezésért de egy sapka szar jól van összerakva pontoson sőt még 2 tányérrugót is beleettem már de először meg pucoltam meg minden és összeszarattam ahogy gyárilag kel utána megint szét szedtem és a régit is hozzá tetem és még 2 tányérrugóval is meg csúszik egyszerűen nem értem de már nagyon elegem van belőle és azok a róhat szar utángyártott alkatrészek is róhat drágák szóval ennyi most már végleg feladom mert már az összes pénzem ráköltöttem ere a szar mert már mást nem tudok rá mondani ez van sajnos és köszönöm a tanácsokat de nem vált be az egyik de azért köszönöm hogy meg próbáltatok segíteni
2013. jún. 30. 22:28
23/23 nevem:-) válasza:
Na Szia én is hasonlóképp jártam a haverom simójával neki is csúszott a kuplungja és én is vettem bele új lamellákat hogy nem volt elég még mindíg csúszott akkor gondolkodtam hogy talán kilágyult volna a tányérrugó, na vettem bele azt is és, akkor is csúszott mintha nem csináltam volna semmit. NA DE a hibajelenség nálam az volt hogy a kuplung állító tányért (az amelyiknek a közepén az m6-os hernyócsavar található a kontraanyával)annyira le lehetett húzatni a 4db m5-ös csavarral hogy a ez a kuplungállító tányérnak a közepe, felütközött a kuplung agyon (azon a fogaskeréken amire a kuplung lamellák meg a nyomólapokat kell tenni ) és ahogy húztam meg a csavarokat hozta magával a kuplungtányért amire a ugye a kuplung tányérrugó fekszik fel és mivel így a rugó már nem tudta erejének 100% a lamellákra terhelni ezáltal megcsúszott a kuplung olyannyira hogy még berúgni sem lehetett mert egyszerűen megcsúszott. Én ugy orvosoltam a problémát hogy a kuplung állító tányér és a kuplungtányér (ez utóbbi az a tányér amiből 4 db m5-ös mentes csövecske áll ki a rugólap között amibe azt a 4 db m5-ös csavart bele csavarod) közé csavaronként 2 db m5-ös alátétet tettem és így raktam össze. Kell egy kis kézügyesség hozzá hogy az alátéteket a két lap között tartva belefűzd az 5-ös csavarokat én kézzel csináltam de ha van hozzá spéci picike hosszú hegyes csőrű fogód akkor lehet könnyebben be tudod illesztgetni. ezután haverom motorja azóta is úgy megy hogy benne vannak az ötös alátétek és szépen fog a kuplungja remélen tudtam segíteni. ÖÖ itt egy link ez tartalmaz képeket is és így talán könnyebb megérteni a fentebben leírtakat : [link] itt van hozzá kép is. Tehát összegezve a kuplungtányér a 4 menetes csövecskére csövenként 2 db ötös alátét rá a kuplung állító tányér és lecsavarozni a 4 db ötös csavarral. KÉSZ köszs hogy elovastad ha valamit nem értessz írj privátban Üdv Nevem:-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!