Mi mindenel tuningolják az autókat motorilag az utcai versenyekre?
Turbó, intercooler, gyertyák, hengerfej, kipufogó, polírozzák a kopó alkatrészeket, legjobb féle olaj, légszűrő,
most ennyi jut eszembe.
"Turbó, intercooler, gyertyák, hengerfej, kipufogó, polírozzák a kopó alkatrészeket, legjobb féle olaj, légszűrő,"
Turbó+Coler tényleg lehet jó.Hengerfej is de azért egy hengerfej elég tág :) Kiput ugyis cserélni kell a turbó miatt...És ha az elejét bontot akkor már mind1.
Gyertya: Én nem hiszek benne mivel tőlle nem sok minden függ.Ő csak a gyújtó ívet adja.Az energia a Gyújtótekercstől függ (tarfotól)
kopó alkatrészek polirozása: Minek? :) Hiszen ha kopig alapból fényes marad...Más haszna meg nincs mivel a felület gyárilag nem annyira egyenlőtlen.
Levegőszűrő: Gyári papir szerintem...Direkt és sport légszürők Csak az elején teljesítenek jól a koszolodás után a papírtól sokkal rosszabban...(Ha jó lenne miért nem Direkt szürővel szerelik a Porschékat?)
Szóval Igazából amivel érdemes lehet kezdeni. Az a vezérlés piszkálása ha befecskendezéses akkor nyomást és az időt.Szelep nyitási és zárási idő.Ha meg karbis akkor adni neki egy K-Jetronic Rendszert.Esetleg lehet sikolni a hengerfejet hogy kissebb legyen az égétér a nagyobb sűrítési végnyomás miatt.Rövidebb váltó ,hogy jobban gyorsuljon. .De természetesen minden tuning az élettartam rovására megy :) tehát ezzel számolni kell...Igy hirtelen ennyi jut eszembe...
"Gyertya: Én nem hiszek benne mivel tőlle nem sok minden függ.Ő csak a gyújtó ívet adja.Az energia a Gyújtótekercstől függ (tarfotól)"
Nah itt az álításodban a hülyeség... Nekünk egy 1.4Si astránk van, tudom nem egy erőgép de működési elve ugyan az mint egy nagyvérű gépnek, mármint a gyertyát nézve... Eddig kétpólusú japán gyertyák voltak benne, de most vettem bele GM149-es eredeti gyertyát és sokkal harapósabb lett tőle, pedig a japánok se voltak öregek, csak azért cseréltem, mert egyik ismerősöm olyat keresett újonnan és könnyebb volt GM gyertyát találni mint olyat...
Ui: A japán gyertyában se volt sok, max 3000km...
Amugy ezzel az kommentel is az enyémet erősitetted meg :)
Gyári gyertyát vettél.(amit ehhez a motorhoz találták ki)
A kétpólusú gyertya csak azért más mert egyszer az 1. és egyszer meg a másod testelektróda között jön létre a gyújtó ív.A japó gyertya meg nem tuti,hogy belevaló volt(nem megfelelő a hőértéke.És azért érzed a külömbséget :)
Tehát láthatod ha gyári a Gyertyát azt nem érdemes cserélni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!