Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi mindenel tuningolják az...

Mi mindenel tuningolják az autókat motorilag az utcai versenyekre?

Figyelt kérdés
turbó ... stb
2009. okt. 13. 16:18
 1/8 anonim ***** válasza:

Turbó, intercooler, gyertyák, hengerfej, kipufogó, polírozzák a kopó alkatrészeket, legjobb féle olaj, légszűrő,

most ennyi jut eszembe.

2009. okt. 13. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
+ chiptuning
2009. okt. 13. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Balul sikerült versenyek esetén hidraulikus feszítő-vágó által szabott design... :D
2009. okt. 13. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Nitro es szerintem sport fojtasmentes kipufogokat is tesznek ra!!!
2009. okt. 13. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
100%

"Turbó, intercooler, gyertyák, hengerfej, kipufogó, polírozzák a kopó alkatrészeket, legjobb féle olaj, légszűrő,"


Turbó+Coler tényleg lehet jó.Hengerfej is de azért egy hengerfej elég tág :) Kiput ugyis cserélni kell a turbó miatt...És ha az elejét bontot akkor már mind1.

Gyertya: Én nem hiszek benne mivel tőlle nem sok minden függ.Ő csak a gyújtó ívet adja.Az energia a Gyújtótekercstől függ (tarfotól)

kopó alkatrészek polirozása: Minek? :) Hiszen ha kopig alapból fényes marad...Más haszna meg nincs mivel a felület gyárilag nem annyira egyenlőtlen.

Levegőszűrő: Gyári papir szerintem...Direkt és sport légszürők Csak az elején teljesítenek jól a koszolodás után a papírtól sokkal rosszabban...(Ha jó lenne miért nem Direkt szürővel szerelik a Porschékat?)

Szóval Igazából amivel érdemes lehet kezdeni. Az a vezérlés piszkálása ha befecskendezéses akkor nyomást és az időt.Szelep nyitási és zárási idő.Ha meg karbis akkor adni neki egy K-Jetronic Rendszert.Esetleg lehet sikolni a hengerfejet hogy kissebb legyen az égétér a nagyobb sűrítési végnyomás miatt.Rövidebb váltó ,hogy jobban gyorsuljon. .De természetesen minden tuning az élettartam rovására megy :) tehát ezzel számolni kell...Igy hirtelen ennyi jut eszembe...

2009. okt. 13. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"Gyertya: Én nem hiszek benne mivel tőlle nem sok minden függ.Ő csak a gyújtó ívet adja.Az energia a Gyújtótekercstől függ (tarfotól)"


Nah itt az álításodban a hülyeség... Nekünk egy 1.4Si astránk van, tudom nem egy erőgép de működési elve ugyan az mint egy nagyvérű gépnek, mármint a gyertyát nézve... Eddig kétpólusú japán gyertyák voltak benne, de most vettem bele GM149-es eredeti gyertyát és sokkal harapósabb lett tőle, pedig a japánok se voltak öregek, csak azért cseréltem, mert egyik ismerősöm olyat keresett újonnan és könnyebb volt GM gyertyát találni mint olyat...


Ui: A japán gyertyában se volt sok, max 3000km...

2009. okt. 13. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:

Amugy ezzel az kommentel is az enyémet erősitetted meg :)

Gyári gyertyát vettél.(amit ehhez a motorhoz találták ki)

A kétpólusú gyertya csak azért más mert egyszer az 1. és egyszer meg a másod testelektróda között jön létre a gyújtó ív.A japó gyertya meg nem tuti,hogy belevaló volt(nem megfelelő a hőértéke.És azért érzed a külömbséget :)

Tehát láthatod ha gyári a Gyertyát azt nem érdemes cserélni :)

2009. okt. 14. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
diesel vagy benzines autód van??
2009. okt. 14. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!