Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nézik le a (régi)...

Miért nézik le a (régi) tuning Swifteket?

Figyelt kérdés
tudom van egy két bezúzni való.. de aki arra költ hogy jobb legyen az autója, miért kell lenézni? itt a szolid "tuning"ra gondolok pl.: szolid felni, sötétítés, szolid dob, stb. de bezzeg ha egy 1.1-es Peugeoton vagy F Astrán van ilyen tuning az már milyen király autó.. remélem értitek.
2013. jún. 17. 22:18
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
50%

7-es nézd már meg jobban mennyivel újabb és modernebb Ford-al ütközött, ami ráadásul nagyobb is. Na most ütköztessük azt (kizárólag elméletben) a Fordot egy kamionnal vagy csak egy vadi új 7-es BMW, hogy közelebbi legyen a példa, és nézzük meg ki ússza meg karcolásokkal... Almát körtéhez nem hasonlítunk...

Kicsit unalmas már, hogy van egy Suzukival foglalkozó kérdés GYK-n és mindig akad egy kérődző, aki belinkel egy képet/videót, ahol egy Suzukis meghalt, de a baleset körülményeit, mint például: mivel ütközött, hánnyal ment, már módszeresen figyelmen kívül hagyja... mondom unalmas...

2013. jún. 18. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
93%

mert nevetséges, hogy egy 300 ezres autót "tuningolnak", de nem is rendesen, hanem beraknak acélküllős sportkormányt, kályhacsövet meg olcsó fóiát az üvegre és ennyi. meg valami tescós fnit, ami - mivel olcsó és gagyi - még nehezebb is mint a lemezfelni. hátulra behegesztenek valami olcsó hangcuccot és kész az 1.3-as FWD aszfaltszaggató.


de én ugyanúgy nem tartom sokra a kicsit pénzesebb, bár még mindig 1M alatti megoldásokat: e36 325i, rá M3 tükör, hidrókézifék, 25 ezres kagylóülés 4 pontos övvel (de autóba csövezés nincs, szóval pont semmit se ér), bontott sperr diffi, replika alpina felni és hasonlók.... persze ez a max, rendes tuning (leömlők, szelepek, hengerfej, kipuff rendszer cseréje) már nem játszik.

2013. jún. 18. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
34%

Nem bálnamercivel ütközött csak egy ford focusal.

gondolom Suzuki tulaj vagy.

2013. jún. 18. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
48%
És a baleset körülménye frontális ütközés ! Ezen kívül egyéb kérdés ?
2013. jún. 18. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
64%
helló mégis mit vártál a kis suzukitól?főleg akkor röhögik ki a raksz rá külső tuningot,na akkor aztán szerintem még borzalmasabb.Egy ezres motorral ne akarjon az ember keménykedni meg menőzni.Nekem egy 2 ezres vectrám van semmi tuning megállt a lámpánál egy clio ott keménykedett nekem meg persze volt csaj is velük hogy verseny én mondtam hogy oké hát már elindulásnál otthagytam őket amikor meg mellémjöttek akkor már nem röhögcséltek jobbra balra akkor már én röhögtem.Ha tuningolni akarsz ne egy ezres suzukit vegyél csak ennyi szép napot
2013. jún. 18. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim válasza:
90%
Azt hittem teljesítmény tuning,erre kiderül hogy csak vagánykodásos legyen szebb a kerekem tipusú. na az láma.
2013. jún. 18. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:

Én pár képpel szólnék hozzá ehhez a kérdéshez.

Az ilyen "tyúning" Swiftek tényleg nevetségesek, nem lehet rá mit mondani:

[link]

[link]


De! Az ilyesmi változtatások szerintem ízlésesek, és fel tudják dobni a kocsi külsejét:

[link]

[link]

Főleg a 2. tetszik. Szép, egységes szín, sötétítés, szép, kocsihoz illő, és nem túl nagy (!) alufelni, és ha jól látom, egy kipufog sportdob is megbújik ott (az lehetne kicsit szolidabb). Az ilyenekkel semmi bajom, sőt, megnézem őket az utcán.

2013. jún. 18. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
utolsó kommentelő ja jók de mit ér vele??Én hogyha lenne egy suzukim (de nem lesz)akkor először is a belsejét tuningolnám nem a külsejét
2013. jún. 18. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:

"Mit ér vele?" - mégis mit érne? Ha neki tetszik, akkor miért ne csinálhatná meg? A belsején mit akarsz változtatni?

Én csak azt mondom, hogy bármelyik autón lehet annyit változtatni, ami az előnyére válik.

2013. jún. 18. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:

23- Te szándékosan nem érted amit írtam neked, vagy megártott a nyári napsütés, vagy alapból ilyen vagy?!

Az a Suzuki a 90-es évekből származik (annak is az eleje), a Focus pedig legalább a 2004 utáni gyártmány. Márpedig ennyi idő alatt történt pár biztonságtechnikai fejlesztés az autóiparban. A 7-es BMW-t, vagy tetszésed szerint bálnamercit pedig a Focushoz hasonlítottam, nem a Suzuki-hoz, valószínű akkor a Focus járt volna úgy mint szegény Suzukis.... Csak mert ez a Focus kb annyivel nagyobb a Suzukinál, mint amennyivel a bálnamerci a Focus-nál kb...

Jó azt látja mindenki, hogy frontális volt az ütközés, de azt is tudod, hogy mennyivel mentek (volt-e gyorshajtás), be volt-e kötve mindkettő (jó tudom a Suzukison nem sokat segített volna, de a Fordoson biztos sokat segíthetett)?! Ezeket a körülményeket mond nagyokos!!!

Igen volt Suzukim, és még egy balesetet is átéltem egyben (50-el jöttek belénk, és még élek, ha nem találtad volna ki). Most egy jóval biztonságosabb autóban ülök, de nem ezért cseréltem le a Suzi-t, egyszerűen csak azért mert jött egy nagyobb pénz...

Nem mondom, hogy biztonságos autó a Suzuki, de a kortárs kategória társak (B Corsa, akkori Fiesta...) biztonságát hozza, pláne a ráncfelvarrott. Nincs értelme egy 2005-2010-ös Focushoz hasonlítani (olyan mintha a FOCUST hasonlítanád egy vadi új BÁLNAMERCIHEZ, lehet hogy ott se lenne más a végkifejlet ugyanis a Bálnamerci nagyobb és újabb), pláne ha csak azt tudjuk (jóvoltodból, nem a képekből áh dehogy..), hogy frontális volt...

Remélem érted most már, de előbb hűtsd le magad...


Hogy a kérdéshez is válaszoljak most már: Azért nézik le, mert a Suzuki egy spórolós autó, eljutni A-B be, és attól mert az 1,3-as elég fürge, még nem sportautó, nem kell rá WTCC szárny, meg gyorsítócsík... Költötte volna a pénzét benzinre, és némi karbantartásra, hiszen ez az autó erről szól...

2013. jún. 18. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!