Szerintetek a Simson Schwalbe vázba az MZ etz 125 ös blokkját bele lehet e tenni nagy átalakítás nélkül?
nekem úgy lenne jó ha nem kellene a vázat módosítanom
vagy tudtok e valami olyan nagyobb blokkot amit bele lehet paszírozni.
előre köszönöm válaszotokat
MI számít nagy átalakításnak? Egy ismerősöm ES150 (a Trophy) blokkját faragta bele: nem fért volna el a henger-hengerfej, így meg kellett vágni a bordákat. És elég gyenge volt hozzá a váz, így arra is került merevítő. Meg nyújtottak a lengőkaron, meg mindenen változtattak.
Itt látszik a henger melletti segédváz. Csavar/stift tartja, mert egyébként nem lehetne kiszerelni a blokkot.
Van hasonló ETZ125 blokkal is, de az narancssárga-ezüst és MZ ETZ dobfékei vannak - de ez veszélyes játék. Az ES 11 lóerő, az sok a Schwalbe alkatrészeinek. No meg nagyon feltűnő, bármelyik rendőr hangról megmondja, hogy az nem 50 köbcenti.
Szerintem ezeket a szép kismotorokat nem kéne elcsúfítani ilyen debella ronda blokkokkal. Mert legálisan ezeket nem használhatod így, valamint ezeket a motorokat nem ilyen blokokhoz tervezték. A váz gyenge hozzá és kicsi, agyonmerevítve meg csak egy tákolás az egész.
Vannak különböző motorok, segédmotoros kerékpárok és normál motorkerékpárok. Aki gyorsulásra vágyik vegyen erősebb motort. Ha a Simsonba belefaragsz egy ilyen nagy blokkot nem lesz egy életbiztosítás hogy életben maradsz rajta.
Amúgy bele lehet faragni, a hűtést is meg lehet oldani, a vázat meg lehet erősíteni, a fékeket le lehet cserélni tárcsafékesre, de esztétikailag űber ocsmány lesz. És amennyi pénzt beleölsz, abból két MZ-t veszel.
Egyébként mi a helyzet? Elkezdted végül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!