Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.8-as benzines turbó Audi...

Blinty666 kérdése:

1.8-as benzines turbó Audi lefújószelep? (Többi lent )

Figyelt kérdés
Kapott a TT-m egy hks sqv lefújószelepet ,jól szuperál ,szép a hangja és minden okés vele ,viszont egy szakember a napokban azt mondta ,hogy "dobjam ki **csába mert megöli a turbót ".Ez nagyon meglepett engem ,mivel nagyon sok helyen azt olvastam illetve hallottam,hogy minden szempontból jól ,ugyanis nem torpan meg a turbó ezáltal növekszik az élettartama ,valamicskét javít a váltások közötti gyorsuláson stb.Errefel azt mondja nekem ,hogy "ütést kap a turbó " .Lehetőleg csak hozzáértők véleményét és tanácsát kérném! Köszönöm .

2013. jún. 16. 11:27
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

"viszont egy szakember a napokban azt mondta"

Szerintem a szakembert dobd ki :)

Az 1.8 turbóban alapból van lefújószelep, csak a nyomást nem a szabadba, hanem a valahova "szívó" oldalra engedi vissza, ezért is nincs hangja. Akkor attól is ütést kap a turbó ? :D


Megnyugtatlak, az össze turbós benzinesben van lefúvószelep.

2013. jún. 16. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Na igen ,meg szerintem pont ,hogy akkor kapja az "ütést " ha nincs benne ,hiszen akkor váltásnál a turbó megtorpan és nem pörög tovább.Így viszont ki megy a szabadba a fölös kompresszió így tovább tud elvileg zavartalanul forogni a csigusz :)
2013. jún. 16. 13:49
 3/12 anonim ***** válasza:
Kompersszió? :D Elsőnél a pont. A "szakember" meg lehet nem ért hozzá. A torlódó légtömeg árt a turbó tengelyének ,ezért szokták berakni a lefújót benzineseknél.
2013. jún. 16. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Igen ,kompresszió alatt a magas nyomású feltorlódott levegőre gondolok ,ami a szívó torok felé tart a nyomócsövön keresztül (egyébként itt van a bov) .Egyébkén manapság már nem csak benzineseknél szokás ,dieselhez is van ,csak kell hozzá egy 20-30 ezres elektronika ami vezérli .Köszi a válaszokat !Azért várok még másoktól is véleményt .
2013. jún. 17. 09:04
 5/12 anonim ***** válasza:
Az nem kompresszió,hanem töltőnyomás. Dízelhez pedig fölösleges a BOV,mivel a legtöbb dízel autóban változógeometriás turbó van,míg a benyásokon beépített w.g-s csiga forog.
2013. jún. 17. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim válasza:
nekem egy vw golf 3 van 1.9 tdi motorral mehanikus adagoló van benne nagy cooler stb. rá lett hegesztve a coller csőre de folyamatosan nyitva van mi a teendő ilyenkor ?
2013. jún. 25. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Diezelnél nem olyan egyszerű a helyzet mint benzinesnél , oda mindenképpen kell vezérlő elektronika neki .Gondolom ez maradt ki és ezért van mindig nyitva.
2013. jún. 26. 16:53
 8/12 A kérdező kommentje:
...ugyanis a diesel motorok nagyobb nyomással dolgoznak.
2013. jún. 26. 16:54
 9/12 anonim válasza:
Na ja ebben pl. 2 bár nyomás van. Csak akkor jól beleszaladtunk ha kell hozzá az elektronika
2013. jún. 27. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Márpedig mindenképpen kell ,kb 25-30 ezer huf .Vagy pedig foltozhatod be a lyukat . :/
2013. jún. 27. 10:00
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!