Mitől sziszeg/csilingel a turbó gyorsításkor (kb 2000-es fordulatnál)?
El van kormolodva a turbo geometriaja,nem tud szabalyozni es tultolti a motort . Mivel a nyomas 8mp-en keresztul meghaladja az 1.7 bart, a karosodas elkerules vegett biztonsagi modeba kapcsolja a motort a vezerlo,megkeruli a turbot es kb egy 60 loeros szivodizel autoba ulsz at azonnal . A gyujtas levetelevel a vezerlo megint normal alllapotba huzza vissza a motort .
Egy jo szerelo ki tudja takaritan a turbot,de mivel ez nagyon forro terulet es nem is tul egyszeru szetszedni, otthagyos munka,altalaban masnapra van meg es kb 15-20eFt-ot szamolj ra.
Vagy esetleg lehet meg a turbot vezerlo vakuumszelep,vagy meg a geometriat mozgato "labda"szelep,esetleg leeshetett a vakuumcso .
Hibakod olvasasnal valoszinuleg semmi ezzel kapcsolatos dolgot nem fogsz talalni - azt nezd meg,hogy alapjaraton ketyegjen a motor(uzemmelegen) ,figyeled a geometria allito kart es valaki egy kover gazt nyom az autonak - fel kell huznia a kart teljesen . Ha akad,vagy meg sem mozdul - irany a specialista
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!