Daimlerb kérdése:
Ha 1Z motorkódú TDI motor gyorsításnál 2000-es fordulat körül hangosan fúj mint egy kompresszor, alatta-felette csendes, akkor mire kell gyanakodnom, kipufogó fújhat ki, vagy csőrepedés a motortérben, vagy komolyabb turbó probléma van kialakulóban?
Figyelt kérdés
2011. máj. 6. 21:13
1/4 anonim válasza:
Nem inkább fütyül? Am lényegébe ott kezd el tölteni a turbo, szval azzal is lehet összefüggésbe...
2/4 A kérdező kommentje:
Van családban másik 1Z, az végig csendes, de ez olyan, mintha nagynyomású levegőt engednénk el szűk keresztmetszeten, elég hangos és zavaró, az autó meg a 90 lóerőhöz mérten "rendesen" megy.. ha nem huzatom el 1800-2000-ig, akkor nem csinálja, illetve akkor nagyon halkan hallani.
2011. máj. 6. 21:29
3/4 anonim válasza:
Tuti kifúj valamelyik gumicsőnél (a tőltő oldalon ) nézd meg biztos ráakadsz . Igazából gyengébnek kellene lennie ...De nem túrbó baj .
4/4 A kérdező kommentje:
Lehet hogy gyengébb, a megvétel óta ezt csinálja, de már kezd zavaró lenni a hang, köszi a választ, megnézem a csöveket.
2011. máj. 9. 16:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!