Valaki mondjon már egy jó túra motort lehet enduro is ;) vagy supermoto val lehet túrázni? Segg rakéta ki lőve pl gsx r meg ninja stb stb azok csak egyenes motorok ott kellnek életre amire születtek!
Valaki mondjon már egy jó túra motort [,] lehet enduro is ;) vagy supermoto[-] val lehet túrázni? Segg[]rakéta ki[]lőve pl gsx[-]r meg ninja stb stb azok csak egyenes motorok [????] ott kell[-l]nek életre amire születtek! [Japánban????]
amivel jó messzire el lehet menni hogy csak annyi baja van[,] hogy benzin kell neki semmi más :) [olaj sem árt + fékfolyadék meg pár járulékos alkatrész stb stb] sevice [sevice ???] után nem kell út szélén service[-]t [very well, yeah] csinálni :) [betolhatod egy mellékútra is "servicelni" főként 600[-]tól felfelé :D pl Yamaháéktól Fazer 600 ? vagy Suzukiéknál a Bandit ? vagy Hondáéknál a hornet ? :)vélemény :) vagy ami jobb :)
Te akartad a véleményt:
Nem engednélek két méternél közelebb egy nagy motorhoz. Növessz agyat, aztán motorozz!!!
A kérdésed értelmetlen. Olvasd már vissza légy oly szíves barátom miket irkáltál. Se füle, se farka...( és még akkor kíméletesen fogalmaztam ).
Az "egyenes motorok" fogalmazásod valami kolosszális!
Tipikus "kimentem az ótópályára, mentem vagy kécázzal, oszt hazementem - én vagyok a góstrájder" gondolkodás mód. ( Rosszabb esetben a lakott területen produkálja ugyanezt a "kolléga").
Ha esetleg nem tudtad volna eddig, akkor elmondom, hogy az általad hivatkozott motorokat, pont nem egyenes útra tervezték, hanem arra, hogy "fülig" döntheted a kanyarban és nagy kanyarsebesség mellett maximális stabilitással kezeljék a szituációt.
Az én felfogásomban ez a lényege - az esszenciája - az aszfalton motorozásnak ( természetesen az normális határok között. Ha a tudásod határait akarod feszegetni akkor javaslom a Pannónia ringet. Én mindig tudtam, hogy nem vagyok Valentino Rossi, de amikor először gurultam pályán jöttem rá, hogy mennyire nem tudok motorozni. Ugyanezt éltem át amikor a rendőrök által szervezett vezetési tréninget csináltam ) .
Azt a motort amit te keresel még nem találták fel. Minden motor igényel még jó pár dolgot a benzinen kívül. Persze ha kókányolók táborát akarod erősíteni,az "elmegy az napolajjal" is, gatyamadzag bowden helyett - Mekk Mesterek társaságát - akkor lelked rajta.
Illetve bocs, van ilyen motor:
Tarthatod otthon a vitrinben.
" sevice után nem kell út szélén service t csinálni" - dicséretes az angol nyelvi próbálkozásod, de szerintem előbb az anyanyelvedre kellene koncentrálnod. Azért az angolt se hanyagold, mert a híres Haynes sorozat szerviz könyvei elég jók szerintem és főleg angol nyelven íródtak.
Azzal úgy tisztában vagy, hogy pl a láncot általában fújni szokás ( nem a nyári szellő által )- arra célzok, hogy sajnos nem tudsz lemotorozni a térképről csakúgy. ( Esetleg vehetsz kardános vagy fogasszíj által hajtott gépet, de annak is van szerviz periódusa - vagy porvédő cucc van mint az ETZén, de az se fut el a végtelenségig ).
Azon kívül, hogy mindig figyelek a motoromra, hogy meg legyenek az időszaki karbantartások, egy egy lendületesebb nap ( pl pályázás - nem, nem az M0-ás száguldozásra gondolok ) után mindig megnézem a gumik és a fékek állapotát.
Fentiekkel arra célzok, hogy olyan nincs, hogy motorozom - tankolok - motorozom - tankolok ---> végtelen periódus.
Az, hogy csapongsz a márkák típusok és stílusok között számomra azt teszik egyértelművé, hogy te még nem láttál motort 2m-nél közelebbről. Egyik pillanatban túramotor, majd túra endúró ( "főként 600tól fölfelé" !!! Óriási.. ) végül ETZ. ( kihagytad a Goldwing, illetve az FJR kategóriáját ). Te magad sem tudod, hogy mit akarsz.
Sajnos a fentiek közül pont az ETZ amivel legtöbbet törődni kell szerintem - cserébe viszont olcsóbb. Ez egy remek motor, imádtam - de sajnos ezt kellett a legtöbbet pátyolgatni. Mivel szerintem erős hajlamod van a krónikus kókányolásra én ezt motort neked nem javaslom. Ezt nem sértésnek szántam. A motorom vezérműláncának vagy éppen a teleszkópok olajcseréjét én is egy specialistára bíztam - én nem vagyok képzett motorszerelő.
Igazából a jelenlegi szedercsíra állapotodban ( amit a stílusod tükröz ugyebár ) semmilyen kétkerekű jószágot sem bíznék rád - esetleg a kézikocsit, amit a handlé ( "beh'" szép régi szó! ) tologatott anno.
Legyenek reális elvárásaid, nézd a meg pénztárcád, növessz agyat!
Az ETZ250-et Én javasoltam! :)
Nos út szélén nem kell szerelni ha jól karban tartod.Természetesen egy gyertyacsere előfordulhat de ha jól össze van rakva a masina akkor nagyon jó futármotor :) Na jó a futárok azok nem gyengén széthajtják,nem gyengén nem foglalkoznak vele,mikor már halálán van akkor egy teljes motorgenerál és kész(Tényleg).Túramotornak tökéletes ,mert nagyon jól motorozható,stílusos,retró,és ők is tudnak gyorsulni amikor kell.
Én értettem a kérdezőnél hogy miért gondolt egyenes motorokra.(tudom és tapasztaltam hogy sokkal könnyebb kanyarban dönteni ,de túrára már nem igazán kényelmes).
Ha meg országokat szeretnél átszelni akkor csak is chopper jöhet szóba ami kényelmes(ezek viszont szó szerint egyenes motorok) :)
Amúgy egy picit visszatérve a megbízhatóságra,szerintem ha van egy jó Mz-zéd,és egy jó új motorod,akkor ugyan annyi az esélye az útszéli szervíznek,csak annyi a különbség hogy tényleg azért egy picit pátyolgatni kell,esőben keveset használni és jó helyen tárolni mert az elektronikája a gyengéje de már ezen is lehet segíteni.Szerintem egy mai szintre felhozott régi DDR ugyanannyit mehet el mint a hasonló kategóriában lévő mocik vagy jóval többet és egy főtengely csak 25ezer ft míg egy bmwf650-ben vagy 200ezer és km-ben többet megy el egy Mz tengő ha normálisan van használva.Amúgy az MZ több élményt nyújt mint egy nagyobb vas :) Én a sajátom soha nem szeretném eladni!
250 ETZ egy jó választás,vagy akár egy nagy TS is.
Ezekkel már lehet menni kényelmesen 2 személlyel.Én is mostanság úgy túrázok hogy előzök mindenkit kivéve aki nagyon siet vagy akinek szúrja az szemét hogy egy régi járgány leelőzi.
És egy simson után a legjobb választás egy MZ mert ugyan az csak picivel nagyobb :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!