Audi a3/a4, golf4 1.9tdi vagy astra H 1.7 cdti? Miért?
A 4 autó szinte egy árban van, azonos tulajdonságokkal!
Melyiket válasszam? Nem kell a nagy hely, legyen olcsó hozzá az alkatrész, legyen megbízható!
Melyiket válasszam?
A legfiatalabbat.
Ugye ezt nem kell megmagyarázni mért ?
"A legfiatalabbat.
Ugye ezt nem kell megmagyarázni mért ?"
De légy szíves magyarázd el, hogy miért! Engem érdekelne.
__________________________________________________________
A 4 közül az A4 a legkomolyabb autó. Hosszmotor, dupla tűzfal, merev kaszni, okos, takarékos motor (5-5,8l/100km), jó fékek, és nagyon okos futómű van alatta. A belseje is sokkal minőségibb bármelyiknél. Alkatrész meg VW árban van hozzá. Ha van lehetőség és jó, azt vedd meg. Mindegy,hogy 90 vagy 110 lovas. Ráadásul a VW TDI két osztállyal jobb a GM CDTI-nél.
Akkor nem az a jó állapotú amelyikre vigyáztak? Én eddig azt hittem, hogy jobb egy német tizenéves, autópályás Audiban 300.000 km, ha szinte még újnak néz ki, mint egy 6 éves lefosott kommersz Opel, amiben igaz csak 100 ezer van, de lóg a futóműve, mocskos, kopott karcos a belseje, és úgy zörög benne az összes kárpit, hogy megőrülsz. Azt hittem, hogy ezek az 1,9-es Bosch VE adagolós dízelek, sokkal élhetőbbek és megbízhatóbbak, mint az Opel Common Rail dízelei.
De ezek szerint érdemesebb forgalmit(!) venni mint autót. Hát, úgy tűnik, kevés autót láttam még, van még mit tanulnom...
A külföldi autó mítosszal is csak a tudatlanok lehet átverni.
astra H a nyerő
Akkor engem jól átvertek, mert nekem is Németországból frissen behozott autóm van. Meg mostanában még hoztunk be párat. Azt hittem, hogy kint sokkal szigorúbbak a műszaki követelmények, meg több pénze van az embereknek, nem ilyen kendács autók vannak mint nálunk a sok olcsójánosnak.
Végül is én tapasztalatból beszélek, nem a másoktól interneten hallott hülyeségeket fújom, de mindegy. Megkövetlek öcsém, az én k.rva anyámat. Vegyél egy jó Astrát, vagy még jobb, egy Daewoo Matizt. Minél kommerszebb annál jobb. Amúgy is mint tudjuk a prémium autó csak attól prémium, hogy rajta az embléma. Szó sincs itt összeszerelési minőségről, meg gyártástechnológiáról, felhasznált anyagokból. Ezzel csak a hülyéket lehet megetetni. Egy Audi az még szarabb mint egy jó Suzuki, vagy Kia...
Komolyan mondom szégyen ez a sok hülye....
Külföldon évi 30-40ezer km az átlag. igen ki lehet számolni mennyi van egy 6 éves azutóban.
Igen Külföldön is tekerik az órát.
a 10 éves szarokat már nem németektől lehet megvenni hanem a albán munkásoktól akik ügyi nem vigyáznak annyir az autóikra mint ahogy a mesében van.
A németeknél rendszeresen padlózzák a gépet a pályán.
A németeknél van a legtöbb tuningbox-os autó.
A németeknél van a legtöbb törött autó.
Mikor én 2 éve autók kerestem nem találtam megfelelőt. Inkább vettem egy ÚJ mondeo 2.2 tdci tinaium-ot mit vegyek valami 4 éves 300.000km-es szart (ami lehet audu mercédes bmw)
Ne haragudj már, hogy nem adok neked érdemi választ, csak a SEMMIRE nem lehet mondani semmit.
Legyél boldog az ÚJ!!!44!! szroddal, nyögd a hitelt még sokáig, nyugtasd meg magad, hogy jó vételt csináltál, és kint csak szar autók vannak. Hidd el nekem, vagy 3-mal több autót láttam már mint te, meg tudom különböztetni, az arab nepper kiflire tört szarját a valóban jó állapotú autótól. Tudom mit kell rajta nézni. Csak ne fújd itt tovább a hülyeséged, kösz. Csá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!