Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Focus II, Astra H és az egyéb...

Bence21 kérdése:

Focus II, Astra H és az egyéb ilyen idős autók mennyi idő múlva érik el a 700-800e forintos árat a használt piacon? 5 év kb?

Figyelt kérdés
2013. máj. 30. 10:27
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Én speciel 2-3 évnél nem adnék többet ezeknek az autóknak mivel rengeteg van belőlük és az évjáratuk sem túl előnyös.
2013. máj. 30. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Én csak az Opelról tudok nyilatkozni. A legelső példányok most 9 évesek. Az áruk olyan 1,2 M körül van felszereltségtől és motortól függően.

A 10+ éves G Astrák mennek ilyen 700-800e Ft környékén. Még meg kell várni, hogy azok is kikopjanak a piacról.

Az újabb J Astra pedig annyira nincs elterjedőben, hogy tömegautó legyen és leváltsa végérvényesen az elődöt.

Az árcsökkenésnek az sem használ, hogy az utóbbi években csökkent az új autó üzembe helyezések száma és viszonylagosan nagyobb a használtautó kereslet.

A 1,5 M Ft-os árban pedig az említett két típus lehet a legracionálisabb, ár-érték arányban legértelmesebb választás.

Tehát, igen, legalább 5 év mire 700-800e-ért meg lehet venni egy H Astrát.

Az már más kérdés, hogy egy 14-15 éves autót átlagosan bőven 300.000-400.000 km fölötti futásteljesítménnyel (ne feledjük hogy sok a céges autó is köztük) érdemes-e megvenni akár ennyiért is.

2013. máj. 30. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Hát igen ezen énis gondolkoztam. Most 15 éves 3-as Golfot hajtok 300e km-el ami lehet h több is:) (jó állapotú) Remélem még elmegy 5 évet és addigra csak összegyűlik valamennyi pénz:)
2013. máj. 30. 12:53
 4/13 anonim ***** válasza:
En is igy gondolkozom. Hajtom a regi vasat, karbantartom hogy kiszolgaljon es eladhato legyen, mikorra osszejon a zse egy fokara vagy az asztHmara :)
2013. jún. 1. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

Nem tudom. Én H Astrát hajtok (első autóm), de már most úgy érzem hogy kezd elavulni a gép a mai világban. Főleg úgy, hogy már a gyártását is befejezik.

Nem tudom mi lenne jó helyette amit ki is tudok fizetni. A J-ből még a legrégebbi használt alapfelszereltségű is 2,5 M körül van. Egy jobb biturbós meg 3 M fölött. Azt kicsit sokallom érte.

2013. jún. 1. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Az bizony, borzasztóan elavult. Semmitérő, hasznavehetetlen ócskavas.

Ha úgy döntesz hogy eladod, írj egy privátot.

2013. jún. 2. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Ha úgy nézzük akkor ez a 3-as Golf is az első autóm és elavult és nem gyártják:) Amíg megy addig hagyom, pénzem sincs másikra...szerintem ez tőlem fog nyugdíjba menni:)
2013. jún. 3. 11:55
 8/13 anonim ***** válasza:

# 6-os válaszoló! Te minek neveznéd azt, hogy egy ugyan olyan gyártmányú, ugyan olyan lökettérfogatú, ugyan olyan üzemű motor 25%-kal nagyobb teljesítményt ad le, nagyobb nyomatékot valamivel kevesebb fogyasztás mellett?!

Továbbá eleve kijavították az olyan típushibákat, mint gázpedál vezeték kontakthiba, bal hátsó ajtó vezeték szakadás, CIM modul hiba, stb...


Ez nem nevezhetnénk fejlődésnek? A továbbfejlesztetthez képest pedig a régebbi elavultnak számít, szerintem.

Persze attól függ honnan nézzük. Egy 20-30 éves konstrukcióhoz képest valóban nagyon fejlett és modern. Csakhogy ma már van jobb is.

Egy Trabantból átszállva biztos sokan a popójukat csapkodnák a földhöz, hogy milyen klassz autó. Egészen addig, amíg ki nem próbálnak valami még jobbat.

Azért valljuk be a "H" lassan 10 éves konstrukció lesz és ez idő alatt sem állt meg a technikai fejlődés.


Az ilyen gyárilag LED-es fényszórókról, meg érintőképernyős műszerfalról már ne is beszéljünk. De ezek mondjuk tényleg csak apróságok.

2013. jún. 6. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Nekem is Golf III van, de inkább az Astra G-k között nézelődök,ritkán hajtom a céges H Astrát, de annyi pont elég is belőle, zörög a műszerfal(1,5-2 évesen), váltónál a 3 és 5.-et könnyű összetéveszteni, sőt volt vele valami motorikus nyavalya is(szerencsére nem nálam volt akkor).

A dízel 1.7-es eléggé lomha alacsony fordulaton, a többi motort nem ismerem, de ezt nem ajánlom!

Indexkart szokni kell!

2014. ápr. 12. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Akkor az már jól szét lehetett hajtva. Az enyém 9 éves 205.000 km van már benne és nem zörög. 3. alaphelyzetből nyíl egyenesen előre, 5. nagyon jobbra előre. Nem tudom elképzelni hogy valaki ezt eltévessze.

Az index szokása nekem annak idején egy napot vett igénybe. Most már inkább az a furcsa, ha másik autóban ülök.

Egy változó geometriás turbóval szerelt 101 lóerős (2007 utániaknál 125 LE) 240Nm-es autó lomha lenne? Te jó ég?!

Mondjuk egy Ferrarihoz képest elhiszem hogy az, de akkor ülj be egyszer ehy 1.4-es H Astrába!

Az 1.7 dízel utcai használatra szerintem kifejezetten fürge, dinamikus autó.

2014. ápr. 12. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!