Mz ETZ 125 bejáratás után célszerű újragyűrűzni?
Aztán bejáratod az új gyűrűkkel és megint meggyűrűzöd? 1500 km-enként új gyűrűk, amíg nem kell megint fúrni?
Nem titok: A bejáratás lényege, hogy összekopjanak az alkatrészek, köztük a gyűrűk is a hengerhez. Ha kicseréled a már bekopott gyűrűket nem jobb lesz, hanem rosszabb.
ha helyesen és pontosan van megfúrva/honolva, akkor nem kell cserélned! de ha valami olcsó fúratás volt, akkor bejáratás után a nagyon durva hengerfal elkoptathassa a gyűrűdet (főleg ha gyenge minőségű) és akkor megnő a gyűrű végei közötti hézag,azaz elszáll a kompresszió! akkor viszont gyűrűzni kell. am meg minek kellene gyűrűzés után 1500 km-t (ami am is 1000 szokott lenni...) járatni?? gyűrűzésnél sokkal kevesebb elég! nekem volt egy 4t kínai honda blokkom,amit esztergával fúrtak meg... na azt kellett gyűrűzni bejáratás után,mert megette a gyűrűt a henger fala! :D
minden a hengerfal finomságától és az anyag minőségén múlik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!