Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy simson tipusú,50es 5sebess...

Egy simson tipusú,50es 5sebességes 5 lovas motorkerékpáromnak a gyűrűk kissé elhasználódtak, vettem rá újakat, ilyenkor mennyit kell bejáratni?

Figyelt kérdés

A belselyébel szimeringet és csapágyakat cseréltem, + a gyűrű.

Ilyenkor is kell hosszabb bejáratás? Csak terepen tudok vele közlekedni mivel nincsenek meg a papírjai és még nem vagyok 18 éves.

Nagy baj az is, hogy a főtengely már nem csak csilingel he vivéve kézzel fogva a hajtókart rá ütök hanem kicsit "zakatol" is? Próbálok neki újat keríteni.



2013. febr. 15. 20:48
 1/5 anonim ***** válasza:
52%

Most lehet én vagyok a hülye, de S50-esből csak 3 sebességessel találkoztam eddig!


A belseJében kár volt bármit is kicserélni, ha szar a főtengelyed! Gyűrűt meg főképp butaság cserélni egy rommá kopott hengerben, csak úgy magában...

100-200 km-ig kiméld...

A segédmotoros kerékpároknak magyarországon nincsenek "papírjai" csak egy adásvételi vagy számla a tulajdonjog igazolására, és egy kötelező biztosítás kell rá, ami kerül vagy 5000-be évente! Nem kell hozzá 18 évesnek lenned, mert segédmotor jogsit (M kategória) már 14 éves kortól lehet szerezni! Viszont 18 éves kor után sem szabad automatikusan vezetni, akkor is kell jogsi hozzá!

2013. febr. 15. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Legalább 500 km a bejáratás akkor is ha fúrva nem volt. De ha a gyűrűk elkoptak akkor elég nagy az esély arra hogy a henger is vagy oválisra kopott vagy válla van.

Bejáratán közben több olaj kell a benzinbe, nem szabad nagyon pörgetni, terhelni...


Papír meg mi kell egy SMKP-ra? Írsz valakivel egy adásvételit, kötsz rá egy biztosítást aztán a motor rendezve van.

M kategóriás jogsi korhatára meg 14 év.

(és egyébként a földutak is közútnak számítanak, a rendőrök hatásköre arra is kiterjed...)

2013. febr. 15. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Amit le írt az előző igazad van, nem vagyok ezekben annyira tájékozódott, Hegaany meg annyit, hogy azért éppen nem radarozgatnak meg jó ha 1 havonta véletlenűl elnéznek arra felé amerre gondoltam ahol járatkgatnám nyugodtan.

A hüvelyen meg érzik, hogy nem ért el addig a gyűgyű, szóval a felső holtpontnál van egy olyan méretű kopás mint a (más nem jut eszembe) PET flakonnak a cimkéjének a vastagsága.

Aki nem értené ha, a cimkét a henger falára tesszük nem érződik a kikopott rész, sima.

Sajnos nincs mit tegyek ez ellen, abban reménykedem, hogy a nyáron kapok egy megfelelő jóállapotú 125ös nem túl régi terepmotort.

2013. febr. 15. 21:09
 4/5 anonim ***** válasza:

A hengert azt mindenféleképpen új dugó aztán fúrás.

Használj fulszintetikus olajat és a súbertűt állítsad be középre majd karbibeállítás.

A csapágyakat ugye nem kalapáltátok?

It tölthetsz le anyagot

[link]

[link]

2013. febr. 15. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
És szerintetek lehet kapni olyan 150e ért 125ös jobbacska motort?
2013. febr. 15. 23:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!