Első autó - ingázásra, napi kb 80 km, főként autópályán, kb 400 000 Ft-ért?
Ami fontos: biztonságos, megbízható, keveset fogyasszon.
Ajánlották pl a VW Lupo-t, Seat Ibizát, de ellenérvként azt is mondták, hogy ilyen kis motorral és teljesítménnyel nem tudnék a pályán nagyon előzni ill. veszélyes helyzetekből könnyen kiugrani. Mivel nekem fontos a biztonság, ezért félek attól, hogy egy kisebb motorral és teljesítménnyel rendelkező autóval tényleg nem tudnám ezt megtenni. kb 75 lóerős autókat ajánlottak eddig, de a magas fogyasztástól pedig félek. Egyébként 23 éves lány vagyok.
A biztonságos autók az általam Accordtól és toyotáktól kezdődnek ezek olyan passat méretű autók az összes kis autó nem olyan biztonságos mint egy nagy bálna autó.De a Dewoo matiz még a suzukitól meg acorsától is kisseb és gyengébb kasztnijú.Egyébként meg aswift is csak anyira volt törékeny mint akorabeli és a kategóriájába lévő autók.Ha biztonságos autót akarsz akkor felejsd el a corsát,golfot,swiftet,astrát,matizt,fiestát,fókuszt?VW lupot,seat ibizát stb kis autókat.
Mert abiztonság a nagy autóknál kezdődik
AudiA6,Vwpassat,Toyota,avensis,Toyota Carina,mazda626,mazda6,BMV 520 stb nagy kasztnijú autóknál kezdődik
De személykocsikból a terepjárók a legbiztonságosabbak
Toyota Land crouser,Mitchubishi pajero wagon,Range Rover,Toyota Hi-lux stb
Egy kicsit itt is úgyvan mint avadonban a nagyobb az erősebb :)
Szóval ha kis autót akarsz ne félj asuzukitól sem még én is élek pedig volt suzukim nem kötelező összetőrni és meghalni sem bene hiába egyes emberek szerint aki suzukit vesz anak kötelezően megg kel halnia. Az egész rémhír úgy kezdődött,hogy régen asuzuki volt alególcsóbb és sokan vették így mivel több darabb volt az országban belőle mint akármelyik másik márkából,logikus hogy több balesetben is szerepelt suzuki a 90 években 40 százalékát ahazai autóknak asuzuki tette ki és lám ebből keletkezet az ocsmárolás,hogy ilyen xar meg olyan xar,így törik meg úgy törik pedig az összes vele egy kategóriában lévó autó ugyan úgy tört.
Azokra nem érdemes hallgatnod,akik mindenféle levetett, hajdan drágább autókat ajánlgatnak, vagy a saját filléres,huszonéves dízeljeiket. Ők nem gondolnak abba bele,hogy nő vagy,valószínűleg nem fogod az estéidet bütyköléssel tölteni, és másnap is dolgozni kell menned.
Emiatt a régebbi luxusautók, tízévesnél öregebb dízelek nem neked valók.
Van 400ezer forintod, ebből nagyon nincs mit ugrálni. A 10 évnél fiatalabb alsó és középkategóriás benzinesek ennél általában drágábbak.
Japán autók között nem rossz nézelődni,de azokból a használható példányok döntően drágábbak (esetleg régebbi nissan micra?)
A B Corsák már lefutottak,C corsákból viszont találhatsz megbízhatót, lényeg hogy fapados legyen, ne sok kilométerrel.
Egy nőismerősöm megoldása ugyanerre a szituációra (napi 100 km inga) egy 400ezer forintos suzuki swift volt. Valamit valamiért. Ha mégis a balesetvédelem is szempont,akkor corsa,viszont ott sok gyorsulásra ne számíts (normális vezetésnél nincs is szükséged rá)
Jónéhány ötletet felsoroltam:
Mindegyik kis fogyasztású dízel, amely tökéletes ingázásra
(Szerintem megéri megnézned őket)
Én egy Astrát, Corsát vagy azt a két ajtós,piros 3-as Golfot venném meg, de ez csak az én véleményem, a döntés a tied.
Remélem, hogy hasznodra voltam.
400000-ért nincs ojan kocsi amin nemkell semmit bütykölni.De kimondta,hogy neki kell bütykölni?
Énis szoktam enni pedig nemtudok főzni.Bármejik
tipust is válaszd számolnod kell meghibásodásokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!