Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2004-es bmw 320d-t szeretnék...

2004-es bmw 320d-t szeretnék vásárolni diákként. Belevágjak? Bővebben lent.

Figyelt kérdés

Van 2 millió forintom, 1,3-1,6 ig igen szép példányokat lehet kapni!

Tehát legrosszabb esetben is marad 300.000 ft-om!

Suli mellett dolgozok, a városi 8 literes fogyasztást éppen tartani tudom ennyi pénzből! Heti 1x dolgozok 5k-ért!

Évente tudok megspórolni 80.000ft-ot!

Szerintetek ennyi pénzből megvegyem?

Fennt tudnám tartani?



Téli-nyári gumi van, üzemanyag van, esztétika lekezelésére van, motorolajra van pénz!

E-mellett marad 300.000ft+ évente minimum 50.000, jobb esetben 80.000!


Szerintetek?


2013. máj. 19. 20:03
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

itt egy pár autó nam anyira csecsásak mint a bmv és olcsóbb fentartani


mazda3

[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]



Toyota corola


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]



De ha minden áron bmv akarsz vegyél azt az első szervíznél megtudod ja és a szervizelések melet ott van abiztosítás és ateljesítmény adó díja is melelsleg kezdő jogsis vagy első autó lesz aneveden így abiztosításod is magasabb lesz mint mondjuk afaterodnak,meg akocsi teljesítménye és a motor löktérfogata is nagyban befojásólja abizti és ateljesítmény adó díját az évi 50.000-red maga ere elfog meni és még javítani sőt még tankolni se tudtad de legalább egy bmv fog álni az udvaron amit majd nézegetel

2013. máj. 19. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
ha márkahű ne akarjátok lebeszélni, főleg nem olyan marhaságokkal hogy az e46 az egyik legdrágábban fenntartható. bár én benzinest vennék, az jóval kevesebb hibalehetőség, kevésbé nyűgös, kényes. nekem az van és alig van vele gond, ami van az meg pár ezer ft. (termosztát, stabi rúd, pár szilent...). attól függ mennyit mész, évi 15k alatt benzin kéne, jobb élmény, szebb hang és kevesebb esély a súlyos javításokra.
2013. máj. 20. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
főleg hogy alternatívaként alig fiatalabb, kb feleannyi lovas 1.4-eseket ajánlgattok, amire nem kevesebb a javítás, fenntartás mint erre... kérdező valszeg élményre is vágyik, amit egy RWD 150 lovas autó megad, míg egy 5 ajtós 1.4es 90 lovas FWD Toyó nem.
2013. máj. 20. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

"Csak nem fog evente elromlani a turbo vagy a porlasztocsucsok!"

Főnököm 320d-je két év alatt két turbót fogyasztott el. 340 000+áfa /db.

Ahogy írták előttem, nem csak a turbó vagy a csúcsok halhatnak meg. Ha kézi váltósat veszel, ott a kettős tömegű lendkerék, ha az lehal, akkor viszi az következő 5 éves tervet :)

De vegyünk csak egyszerűbbet, két első féktárcsa fékbetéttel mondjuk 25 000, ha magadnak cseréled. Komolyabban benézel egy úthibát, simán kevés lesz a 80 000. Valami tapló leveri a tükröd, közel 20 000. Ha begyűjtesz egy kavicsot és viszi a lámpát bontottan is simán 20-30 000...

Már csak az alapból 8-10 000, ha egy éven kétszer gumiztatod a kocsit ( otthon is át lehet szerelni, de az utak miatt centírozni úgy is kell... ).

Ezeknek a motoroknak típushibája a szívósorban lévő áramlásterelők leszakadása - ha még nincs kiherélve a szívósor. Ez esetben a javítás 200 000-től a csillagos égig. A sokak által magasztalt láncos vezérlés sem örök, azt is cserélni kell néha. Ez önmagában több ,mint az éves kereted.


Ezek az autók már mondhatni 10 évesek és tipikusan az a kategória, amibe azért szalad a km. Ezeket nyugodtan számolhatod 300 000+ km-rel ( óraállástól függetlenül ), ami önmagában még nem is gond, ha rendesen volt szervizelve és nem gyilkolták. EZ utóbbi itthon annyi nem jellemző, főleg a második tulajdonos után ,persze azért néha kapnak rendesen, mert sötét BMW azt adjunk neki. Vannak ezek között is jók sőt nagyon jók is. Mindig azt szoktam tanácsolni,hogy meg kell nézni a kínálatot rendesen. Az nem lehet véletlen, hogy azonos évjáratban van 320d 1,3 millióért és 2,5 millióért is. Valószínűleg az utolsó kicsit túlárazott, de az tényleg korrekt. Fele ennyiért meg ... Magának a látszatnak nem szabad hinni ( főleg itthon ). Sokan beleesnek abba a hibába, hogy megvesznek egy szépnek kinéző autót olcsón, mert mindenki hisz benne, hogy ő kifogja az aranyhalat, hogy ő találja meg a tuti bizniszt! Ezt el kell felejteni, ami jó azt nem adják olcsón, főleg nem a használtautón. Szerintem, ha csak ennyit van fenntartásra akkor ne fogj bele ilyenbe. Keress egy olcsóbb, olcsóbban fenntartható autót azt sem biztos, hogy ki fog jönni évi 50-80 000-ből.


Nekem Volvom S80-am van, nagyjából látom mennyibe kerül fenntartani egy "premium" autót. Nem ritka, hogy egy hónapban 1,5-2-szer annyit tankolok el, mint amit te az éves kiadásokra összesen szánsz.

2013. máj. 20. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

"Főnököm 320d-je két év alatt két turbót fogyasztott el. 340 000+áfa /db. "

akkor a főnököd vagy nem tud vigyázni az autójára, és/vagy minimum márkaszevizben csinálták.

ad1: ezt csak akkor lehet megcsinálni ha sokat pályázik, hidegen nyomja neki. illetve nem hagyja húlni. ekkor persze hogy szétmegy a csapágy, meg a lapátok. vagy a totalcaron nemrég írt eset, ahol a PUG márkaszervizben cseszték el úgy olajcserekor a szűrőházat, hogy a kenés hiánya miatt keletkezett milliós kár...

ad2: 340k+áfa? ez a tipikus márkaszervizes rablás. ugyanis lehet ennél jóval olcsóbban venni, illetve létezik a felújítás intézménye, persze a szervizeknek az a jó ha lehúzzák az ügyfelet.


üdv, egy bmw klubos e46-tal. aki körül van pár bömös.

2013. máj. 20. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

Kedves Kérdező!


"Van 2 millió forintom, 1,3-1,6 ig igen szép példányokat lehet kapni!"


1,3-1,6 millió forintért hol kapható szép példány?

Csak azért, mert most keresgélek én is a feleségemnek valami használtat és megnéztem a bmwket is (1-es, 3-as sorozatból mindent), épp eleget, hogy tudjak róla írni.

Ennyiért nem találtam még olyat, amit érdemes lenne megvenni.


A legtöbb külföldről behozott. Igen, vannak szépnek tűnőek, de szakértelemmel megszemlélve, jócskán visszatekert órásak, nincs szervizkönyv, nem első, vagy második, hanem sokadik gazdások. Nagyon rizikós vétel. Ami fényképen, vagy esetleg személyesen is megtekintve első ránézésre szépnek látszódott, közelről megnézve több elem javított volt. Néhol jobban megvizsgálva láthatóvá vált, hogy elég barbár módon végezték a "javítást". Akkor el lehet képzelni, hogy a motorjával mennyit foglalkoztak.


A hirdetéseknek sajna a másik nagy része kamu, csalók adják fel, olcsón ígérnek hibátlan autót.


Ebből a típusból (nyilvánvalóan E46-ról van szó) csak Magyarországon első üzembehelyezett autót vennék, aminek van vezetett szervizkönyve és a szerviz (vagy szervizek, ha több helyre hordták) is igazolni tudja azt, ami a könyvben van, és amit az állapotfelmérésnél is teljesen rendben lévőnek találnak.


Én speciel benzinest vennék, mert ha már bmw, akkor legalább legyen élmény vezetni, a 320d nekem inkább átlagosnak tűnt, amikor kipróbáltam, főleg a kombi, de az asszonynak megfelelne. Csak az a gond, hogy ezekkel sokat mentek, nem volt ritka az, ami már a fél millió kilométerhez is közel állhatott (attól még az órában 150-200 ezer volt) és így már számomra lutri.


Különben, gratulálok, hogy van diákként 2M forintod, de nagyon figyelj oda, hogy mire költöd. Nekem is volt anno hasonló indulótőkém az élethez, nyilván szülői adományként, de inkább befektettem, és céget csináltam. Nem itt tartanék, ha akkor nem így teszek, az biztos, áldom a nagybátyámat, hogy ebbe az irányba terelt.

2013. máj. 20. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

"akkor a főnököd vagy nem tud vigyázni az autójára, és/vagy minimum márkaszevizben csinálták. "

Tényleg nem vigyázott rá, de nem márkaszervízben csinálták.


" ezt csak akkor lehet megcsinálni ha sokat pályázik, hidegen nyomja neki. illetve nem hagyja húlni. ekkor persze hogy szétmegy a csapágy, meg a lapátok."

Ez így van! De mi a garancia, hogy nem ugyanezt kapta az E46 az előző tulajok valamelyikénél?


"340k+áfa? ez a tipikus márkaszervizes rablás. ugyanis lehet ennél jóval olcsóbban venni,"

Akárhogy gugliztam, én sem nagyon találtam olcsóbban !ÚJAT!. Azt amcsiknál is bruttó $2000 fölött megy az ára. Ő megtehette, hogy nem használtat nézett a 3 éves kocsiba :)

( Az én autómban Mitsubishi TD-03G feltöltők vannak, azok is bruttó 310k/db áron mennek újonnan ).


" illetve létezik a felújítás intézménye, persze a szervizeknek az a jó ha lehúzzák az ügyfelet"

Ha akkorát torzult a tengely, hogy a lapátok belemartak a turbinaházba, akkor már nem játszik a felújítás.


"üdv, egy bmw klubos e46-tal. aki körül van pár bömös."

Akkor talán neked kellene elmesélni neki, mibe kerül egy E46 fenntartása. Mielőtt félreértés történne, nem a 320d-t akarom leszólni ( én is gondolkodom egy ideje, hogy beszerzek egy E46 320d-t a benzintemetőm mellé ), de abban szerintem egyet értünk, hogy ezek már nem a régi Swiftek, hogy beleb@xom az olajat oszt elmegy két évig. Ha a kínálat legaljából válogat, akkor bizony előfordulhatnak később zsebbenyúlós problémák, amikre az évi 80 000 egyértelműen nem elég.

2013. máj. 20. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

senki se mondta hogy egy suzukival van pariban, ezt nem lehet ridegtartani, de ha valaki megadja neki amit kell és vigyáz rá, a kötelezőkön felül alig kell rákölteni.


de más autónál is ez van, másik kérdésnél a Golf4-es kolléga 7 éve nem cserélt olajat, és most az a probléma hogy zabálja az olajat...

2013. máj. 20. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!