Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kipróbálnád így a német...

Kipróbálnád így a német autópályát?

Figyelt kérdés

http://www.youtube.com/watch?v=4GOdRAyGSoQ


20 másodpercntől érdekes.



2013. máj. 13. 17:21
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%

"de ide csak csupa hihetetlenül bölcs, megfontolt, csak az észérvek szürke eminenciássága szerinti szolíd életvitelű ember jár kommentezni? :D "

Na most leszek lepontozva, egy időben én is rendszeresen közlekedtem az M3-on 205-215 közé kapcsolt tempomattal- javarészt éjjel. Előfordult egy két grízesebb helyzet, de gond nem volt soha, viszont ez nem azon múlt, hogy mekkora pró vagyok, hanem a szerencsén. Ezért írtam, hogy a 300 már nem közútra való. A fékút kalkulátor szerint, ahol 130-ról épp megállsz, ott 200-ról fékezve 167-tel csattansz, 300-ról fékezve pedig 291-el. Ez az amit nem nagyon akarok kipróbálni katapult ülés nélküli járműben :)

2013. máj. 13. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

Direkt írtam, hogy nem vagyok állszent lőtt már le trafipax. Szeretem a sebességet, de nem mennék 300al, mert az autó bírja, de én nem vagyok profi versenyző aki esetleg megtudja fogni az autót. Nem csak a fékútról van szó, hanem a reakcióidőről, haladtam már jóval 200 fölött, tudom miről beszélek, hirtelen felbukkanó akadályra nincs időd felkészülni. Azokat meg főleg nem értem akik lakott területen belül száguldoznak. Tegyük fel mész egy BMWel egy faluban 80al, kocsi pikk-pakk megáll (megmerem kockáztatni előbb mint egy lada 50ről) vészfékkel, de nincs időd reagálni hamar elütöd a részeg józsibát.


Gyakran előfordul, hogy motorosok 150 környékén repesztenek át a falun 3 km hosszan nem normálisak, semmi esélyük egy kilépő gyerek ellen. Kicsit elkanyarodtam, de az autópályán is, ha pont Te vagy a szerencsés aki előtt egy vaddisznócsorda van nem sokra mész a fékeddel, vagy a statisztikával. Megfontolt ember vagyok, ha látom az útszakaszt előre, nincs forgalom, persze, hogy megnyomom nei, de sokan nem így gondolják, és azt hiszik, hogy a számítógépes játék a valóság. Egy ilyen sportautóból jó eséllyel élve kiszálsz akár egy 200-250es ütközésnél is (Ahogy azt a Lamborgini és porsche tulajdonos is megmutatta az M7 M1 összekötőnél nem oly rég) de ha nincs olyan szerencséd és egy szerencsétlen szuzukist összetörsz aki lebénul vagy meghal, hogy számolsz el a lekiismereteddel? Az eszetlen száguldozásnak nem vagyok híve közúton, hangsúllyozom közúton. Az is igaz, hogy a sebességhatáraink eléggé ladákra vannak szbva, tehát JÓ IDŐBEN autópályán belsősávban keveslem a 130at, illetve jó minőségú főúton lakotterületen kívül a 90et szintén jó időben, a felsőbb kategóriás gépjárművekkel ez a tempó több mint biztonságos, de nincs olyan autóskultúránk ami megengedné a bővítést, amíg sokan azt hiszik, hogy 200-300 lóerős géppel mindent lehet addig baj van.


A reakció idő túlságosan lecsökken így nagyon veszélyes a nagy sebbeség, ha későn fékezel akkor mindegy, hogy milyen fékkel teszed.

2013. máj. 13. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!