Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek ez megfelelő...

Szerintetek ez megfelelő lenne első autónak?

Figyelt kérdés

BMW 540i lenne a választott típus.

[link]

Már két éve van jogosítványom, ezalatt több mint tízezer kilómétert vezettem le a családi Daewo Kaloson, és szeretnék egy komoly autót, nekem nem az évjárat számít, hanem szeretnék egy olyan autót, ami régen is presztizs volt, és még ma is megállja a helyét, másodsorban nem kell váltogatnom és ordíttatni a motort előzéskor országúton.

Dízelt biztos nem veszek se 525d-t, sem 530d-t, van pénzem tankolni először is, másrészt pedig benzin párti vagyok.

Az 540i azért fix, mert szinte még olcsóbb is mint az 530i, 528i, stb, a nagy fenttartási költségei miatt.

Itt jön képbe az, hogy 1 éve autószerelő vagyok, annak is tanultam szakiskolában, és az évek folyamán összegyűjtögettem magamnak másfél millió forintot.

Mivel ugye átírva, befizetve a teljesítményadót, és mindent kb 1 misi, még marad pénz bőven a szervizelésére.

Szüleimet nem akarom megkérdezni erről, azért érdeklődöm itt, hátha sikerül megerősíteni a döntésemben egy hozzáértőnek.

Az a baj, hogy nekik az autó használati tárgy, ami elviszi őket A ból B pontba, nekem viszont többet jelentenek annál, főleg, hogy BMW rajongó vagyok már kiskoromtól kezdve.

Szóval ha megtudnák hogy több mint 4000 köbcentis v8 autóm van, biztos beutaltatnának a pszihiátriára :D



2013. máj. 13. 16:18
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Szerintem felesleges kifejezés, hogy KEZDŐ KOCSI! Ha megvan a jogsid és van pénzed ilyen verdára, akkor miért ne vennéd meg? Amúgy egyetértek, én is kézi váltósat vennék, de nem BMW-t, hanem valami hasonlóan menőt, mert nem szeretem a hátsókerék hajtású kocsikat a nehezebb irányíthatóság miatt!
2013. júl. 22. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
7%
Nehéz irányíthatóság? Vezettél te már hátsókerék-meghajtású autót? Sokkal barátságosabb, vagy másképp mondva "kezesbárány"-ként viselkedik, tudás sem kell hozzá, csak hidegvér, ha mondjuk megdobja a seggét és meg kéne fogni. Az első kerekes ha megdobja, akkor ott elengedheted a kormányt, és többre mész, ha összeteszed a két kezed és imádkozol.
2013. okt. 9. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
12-es, a kommentedből kiindulva te még autót sem vezettél, max csak olyan mellett ülhettél, aki egy kicsit kézifékkel csúsztatgatta a kocsi farát...
2013. okt. 13. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
Tulajdonképpen BMW-t vezetek, ráadásul E36-ot, nem egy agyonelektronikázottat. Hallgatom az ellenérveket a 0%-ban hasznos hozzászólásomra.
2013. okt. 14. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
88%
Hátsó kerekesnél ha megfarol akkor mit érsz a hátsókerékhajtással? Ha kipörgeted a hátsó kereket akkor mégtöbbet rontasz amúgy sem fényes helyzeteden. Ha a farolásból ki akarsz jönni akkor arra kell törekedned hogy a hátsó kerekednél tapadási súrlódás legyen ne pedig csúszási. Pont a hátsókerekes kocsi az aminél ha megcsúszik a kocsi akkor egy gázfröccsel csak rontani lehet a helyzeten, ellenben a fronthajtásúnál, ami jó esetben egyenesbe tudja húzni a kocsit.
2013. okt. 15. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
Kuplungot ki, és ellenkormányzás. Tádámm.
2013. okt. 16. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
Még mindig nem érted. A csúszási súrlódásnál minél gyorsabban pörög ki a hátsó kerék annál kisebb a tapadása. Ha a kocsi hátulja lendületben van bármely oldalirányba akkor a gázralépéssel csak azt tudod elérni hogy mégjobban kifaroljon. Ha minél gyorsabban ki szeretnéd szabadítani a kocsit a farolásból akkor jobban jársz ha gáz nélkül kormányozol ellent. Szerinted a driftelők hogy faroltatják ki minél jobban a kocsit? Úgy hogy ráengedik a lóerőket a hátsó kerékre, ráadásul náluk a két hátsókerék még egyszerre is kapar, hogy véletlenül se legyen az hogy az egyik csak szabadon forog, mert akkor betapadhat a kocsi hátulja.
2013. okt. 16. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

És ha nem a hátulja, hanem az eleje csúszik meg az autónak pl a kanyar ívének külső feléhez közeledve?

Elsőkerekesnél mivel ott a kormányzás, és a hajtás is, kormányozhatsz, meg nyomkodhatod a gázpedált, nem fog reagálni semmire, kiegyenesíted a kanyart.

Kézifék rángatással sem lehet elérni semmit, csak annyit, hogy 4 kerékkel csússzon az ember az árokba.

Ellenben hátsókerekesnél tényleg csak rá kell lépni a gázra,

és a az elejét elkezdi befelé fordítani.

2013. okt. 16. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!