Azt mondják motorfékkel kell oda gurulni a piroshoz, és akkor nem fogyaszt a kocsi. De lefulladok bazze! Akkor?
Ha meg visszakapcsolok, akkor még erősebb lesz a fékhatás, és még jobban leesik a fordulat, és még jobban lefullad a kocsi.
:D
Hogy lehet ez? Megyek, 50 el, meglátom, hogy piros a lámpa, vagy a sor, elengedem a gázt, lassulok 4 esben, már rángatna be pár mp alatt, és 3 asba áttenném, erre még jobban fékezik a kocsi...
Még a lámpa közelébe nem érek el, már fulladnék le, állna meg a kocsi.
Mi a trükk? :P
Jókat írtak a többiek :)
Nem akarom összezavarni a kérdezőt, de megjegyzem, sebességtől, távolságtól, lejtő/emelkedő szögétől és jármű tömegétől...etc. függ, hogy motorféket vagy kigurulást célszerű használni, illetvemilyen arányban őket. Bár nagy általánosságban azt hiszem, valóban a motorfék a jó autónál. Motorral nagyon ritkán használom a motorféket ilyen esetben (akkor is csak pár másodpercig), mert az sokkal gyorsabban lassul, ott kuplung benyomásával gurulok, bár ezért egyesek valamiért meg akarnak kövezni...
Jééézusom!
Automata váltó! Ez a trükk.... akkor nem anyáznak mögötted, és a családod sem retteg.
Làmpàhoz gurulàsnàl valóban nem veszèlyes. Söt... sokkal veszèlyesebb ha olyan motorfèkezik akinek lövèse sincs hogy mit is kellene csinàlni.
Ez a leàllìtós dolog pedig durva... mit spórol azzal, ha utàna indìtja be? Indìtàsnàl több üzemanyag kell neki, + az önindìtó is egèsz nap megy jóformàn. Emellett ha törtènik valami akkor milesz? Pl egy kamion satufèkkel csùszik felèd? Mèg beindìtod stb....:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!