Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nincs töltés az autóban...

Nincs töltés az autóban alacsony fordulaton, mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
Ez egy Renault Clio I es . Most lett benne cserélve fesz.szabályzo de igy sem lett jó! :( Mi lehet még a baja?
2013. ápr. 3. 10:01
 1/10 anonim ***** válasza:
Gerjesztést megkapja? generátor jó? Vidd el villamosságihoz, az alkatrészek ötletszerű cserélgetése, előbb utóbb eredményt hoz, de felettébb drága dolog.
2013. ápr. 3. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Nézd meg egyáltalán kap gerjesztő feszültséget?

Két vezeték megy a generátorhoz, egy vastag feltehetően piros és egy vékony. A vékonyban kell lennie feszültségnek ha ráadod a gyújtást. 12V-nak

Ha ez rendben akkor a generátort szét kellene szedni és a szénkeféket és a csúszót megvizsgálni. Nincs e szakadás, vagy olyan nagy kopás hogy nem ér össze.

2013. ápr. 3. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors válaszokat ! Tegnap lett cserélve feszültség szabályzó ami együtt van a szénkefével ez új a komutátor ismeg lett tisztitva és mégsem jó.Még megfogom mérni a 12v ot amit irtál Köszi a segitséget!
2013. ápr. 3. 10:27
 4/10 anonim ***** válasza:
mennyi az az alacsony fordulat? függ az akksi töltöttségétől, pillanatnyi terheléstől. mivel állapítottad meg, hogy nem tölt?
2013. ápr. 3. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Alap járaton 800-850 -es ford. De az elöbb néztem beinditom rárakom a müszert es van töltés egy 2-3percig utánna nincs hiába alszik el a kontrol lámpa, töltés nincs.leállitom ujra beinditom és nincs töltés , kb 10percmulva beinditom megint van egy pár percig. Milehet a baj?
2013. ápr. 3. 14:10
 6/10 anonim ***** válasza:

ezen a fordulaton nincs töltés.

amit leírtál, az nálam tökéletesen töltött akksinál jelentkezik, mert nincs hová tölteni...


azt írod műszereztél.. egyszerre kell ampert, és kapocsfeszültséget mérni.

2013. ápr. 4. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Ha a töltésjelző elalszik, az a minimális töltéstől is lehet.

Ha legközelebb írsz, akkor úgy, hogy hány ampert mutat ezren, ezerötszázon...tovább nem kell pörgetni, ez a fordulat is mutat valamit.közben a kapocsfeszültségnek állandónak kell lenni.a töltési feszültség 14,4 legyen, ez alatt nem jó. Az jó akku 13,2 voltot mutat. Ez úgy jön ki, hogy egy cellának a feszültsége 2,2 Volt*6=13,2.A töltési fesz 14,4 és 15,6 között a legfinomabb...persze ezt igencsak megkavarja a bekapcsolt fogyasztók áramfelvétele...


tehát folyamatosan kell mérni.példul az én vasam alapon 700 -al pörög, aztán bekapcsolom az ülésfűtést, vagy a tükörfűtést, máris automatikusan emeli a fordulatot1000-1050re..ha nincs ilyen automatika, akkor meríti az akksit.

2013. ápr. 4. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Alpjáraton van töltés 14,3v fordulat növelésre csökken a töltés 13,2-12,8 körülire aztán nemtölt tovább alapjáraton sem. Ujra inditás utánna alapjáraton megint tölt!
2013. ápr. 4. 15:57
 9/10 anonim ***** válasza:

Ebből az jön le, hogy a generátor szerkezetileg jó, működik,a feszültségszabályzással lesz gond. tehát a gerjesztőáramot nem úgy szabályozza, ahogy a fogyasztás megkívánná.


Amikor még ilyen gondunk volt, akkor kiszereltük a generátort, és műhelyben, próbapadon forgatva vizsgáltuk.Az én felfogásom szerint csak így lehet biztosan hibát keresni, kijavítani.(ebben az esetben)


ennyire futotta.

2013. ápr. 5. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! :-)
2013. ápr. 5. 06:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!