Opel Astra G 1.4-es és 2002. decemberi (fehér) autómat szeretném kicsit egyedibbé tenni, mit javasoltok?
Istenem ezért tart itt a magyar autótuning társadalom. Mért kell szegény kérdező srácot is homasita tunernek nevelni? Mi értelme van a hátsó szárnynak meg a hótoló lökhárítónak??? Leszorít 250-nél, mi? Meg jól áll benne a csirkerács... Karbon motorház...minek? Srácok, ez nem a Need For Speed Underground sorozat, az már 10 éve is ciki volt bennfentesek körébe.
Nincs szükség ezekre.
Kérdezőnek:
Ültetés, szép felni (nem a sokeres D Kadettre való, meg a 19colos telikróm merazszép verziók!), sötétítést aláírom, DE A TÖBBI:
Próbálj meg gyári alkatrészekkel szépíteni. Dobj rá egy Coupé vagy OPC Astra lökhárító és küszöb szettet, ezek nem igénytelenek, és mégegyszer mondom: gyáriak.
Kipu még oké, de ha teheted, inkább valami lightos dörmögő hangú legyen, ne egy üvöltő repedt fazék sakál hanggal, mert tényleg kinevetteted magad az 1.4-el.
Tessék, pár kép:
[link] bár ennél a felni nem nyerte el tetszésem.
Remélem értitek mire akarok kilyukadni.
Értem,alapból nekem is a letisztultság jön be. Ültetőrugó szettből milyet vegyek? Van kifejezetten kerülendő márka?
Illetve ha már felkerül a szép felni, nemártana valami esztétikus és hatékony féknyereg sem, abból milyet érdemes venni? Nem a legdrágábbra, hanem egy közép kategóriás gondoltam.
Kedves 7. válaszoló! Én vagyok az az idióta 5. :)
Én nem illetlek ilyen jelzővel, veled ellentétben, pedig Te kiérdemelted volna.
Látom nem fogtad föl, amit írtam, de mondjuk ezen nem is csodálkozom. Mielőtt beállítasz teljesen "sznobnak", hozzá kell tegyem, egy 2000-es évjáratú 1.4-es F Astrám van.
Nem kell ahhoz nagy blokk, hogy valaki tiszteljen, ez nem blokk függő. Én azt írtam, hogy ne építsd meg a kocsid NASCAR gépnek a nagy hótolókkal meg szárnyakkal, mert:
Gondolom ha ilyen szakavatott szószabó vagy, jársz autós találkozókra is. Én ugye Opelesre, révén azzal járok. Csak körül kell nézni ott. Akinek nagy Omegája, GSi, OPC Astrája, Vectrája, Calibrája stb van 2000 köbcenti fölött, azok érdekes módon nyugodtag, szépen alapjáraton végigcsurognak, beparkolnak, és motor leállít. Akinek meg 1.2-es, 1.4es, 1.6os stb blokkja van, bőgeti, tapossa, keménykedik vele, és ezzel kinevetteti magát.
Kinézetre:
Mielőtt még egyszer mondom, a sznob jelzőt rám aggatnád, nézd meg a linkeket, amiket az előző hozzászólásomba raktam. Látsz te valami csili-vili cuccot azokon az autókon, ami többe kerül, mint maga a kocsi? Látsz te a saját tuning világodba illő diffúzort, nagy szárnyakat, stb.? Nem? Naugye.
Nézd meg a jajjdecsunya.blog.hu-t és a hudeszep.blog.hu-t.
Szerintem magadra fogsz találni az előbbinél. ;)
További szép napot.
Még azt hozzátenném, mindig a 7. válaszolónak, hogy "veddle az egynégy feliratot osztjóvan" meg a másik fele. Kit akarsz átverni? Egyszer melléd áll egy erősebb gép, úgy lebőgsz, hogy el sem hiszed. Vagy ha esetleg valaki rákérdez, hogy HÚÚDEKOMOLY GÉP, MEKKORA? 2.0 2.2, 2.0T?
Te meg szépen elmormogod, hogy hátőőizé egynégy, de ahhozképest jólmegy. Hagyjuk.
Szerencsére a kérdező egyetértett velem, hogy a letisztultság és egyszerűség a tuning szépsége, nem az üvegszál+gitt hegyek.
Én is egyet értek. Egy ilyen bojrészer autó inkább már a ciki kinézetű kategória szerintem. Nem kell a spoiler meg a sötétített lámák.
Egy szép lehetőleg gyári alufelni, esetleg egy angel eyes fényszóró...
Ha nagyon akarod cifrázni, egy visszafogottabb opc lökhárító toldat, szép kipufogóvég... pont elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!