Simson hengeremet ha felfúratom 60ccm-re akkor mit csináljak még a motorral?
tehát nem szeretnék bele másik főtengelyt, még a gyári van benne sosem volt a blokk megbontva, egyszer volt a henger lehúzva! és a hengert apám esztergályos műhelyben felfúrná, csak nem lehet hónolást csinálni ott, mi baja lesz ha nem lesz meg hónolva? és valamit kellene még alakítani a hengerben felfúrás után? és mit cseréljek még? azt szeretném hogy kicsit jobban gyorsuljon
azért szerentém 60ccm-re hogy ha elkopik a henger akkor ne kelljen még eldobni, és hogy azért elbírja a főtengely is!
A 40,5 dugó, még csak 51,2 ccm, a 43-as már 57,7 ccm nagyjából. A jobb, nem standard dugókon az van ráírva hogy 42,97 tehát a dugó a minuszos, nem a henger a pluszos. És kb 0,03 a hézag. Krosszon pl az A és a B dugó között csak 0,01 század a külömbség. Kettő közt elég finoman hónolni, de csak finoman, és igen, muszály. Aki hengert fúr, annak így vagy úgy, mégha fúrógépbe fogható hónolója is van, de van. Tehát nem valószínű hogy máshova kellene menni ezért...
Sok motornak nagyobb henger jobbat tesz, a karbi szinte mindig túl van határozva, hogy ne fogyjon el egyik tartományba se az üzemanyag. Próbáld ki, zárd el a csapot hagyd hogy leálljon. Ha az utolsó pillanatokban a fordulat felszökik, az elfogyó benzinhez megfelelő levegő mennyiség lett összhangban, így nőtt a fordulat. Ergo alapból fuldoklik. Olyan ez mintha a levegő csavart tekergetnéd...
Hirtelen nagy henger első hibája az alapjárat, nincs. Ha gázzal indítasz, az meg nem hidegindítás. Tehát van mit tenni egy több mint 10%-al emelt henger optimális működéséért.... 🙊🙉🙈
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!