Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A németek miért pont 200000km...

A németek miért pont 200000km környékén cserélik le a diesel autóikat?

Figyelt kérdés
Rengeteg olyan diesel autó van fent a német használt autó piacon amikben kb 200000km van. Érdemes ezekkel foglalkozni? Vagy ez egy olyan lélektani határ ami után már költséges nagyszervíz szükséges?
2013. márc. 27. 12:37
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:

1 es vok

Szíjasom van és 90000-100000 körül kell cserélni

2013. márc. 27. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
apám mk2 octaviájában is 120 ezernél lett cserélve a vezérlés.
2013. márc. 28. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget.

Én úgy tudom hogy a vezérműszíjat 90000-100000km-nél kell cserélni, amit a gépkönyv ír(120000km) az a felső határ.

2013. márc. 28. 09:15
 14/21 anonim ***** válasza:

Csak pár tanács:

Azt a szíjat időnként ellenőrizni kell, mert lehet, hogy hamarabb elfárad (tudom, van ráhagyás abban az intervallumban), és még ha rendben is van, akkor is hamarabb cserélni, mint az előírt. A másik lényeges dolog, hogy nem csak km szám van megadva csereintervallumnak, hanem évek is, erre is nagyon figyelni kell (amelyik feltétel hamarabb teljesül, cserélni kell).

A láncosra is igaz mindez.

Aki figyel az autójára és használattól függően gondozza (vagy gondoztatja), az még az olajcserével sem várja meg a 30 ezret egy olyan autó esetében, ahol ennyi a csereintervallum, hanem bőven hamarabb cserélteti (például ha leginkább városban használták, akkor gyakrabban ajánlott az olajcsere).

2013. márc. 28. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
a harmincezer szerintem is irreálisan sok, inkább max húsz, de én maradok a 15 ezernél. (ez egy évi menet)
2013. márc. 28. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 szántóvető ***** válasza:
a vezérműlánc nem öregszik el,elegendő a futott Km-t figyelni.
2013. márc. 28. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
16: A lánc valóban nem öregszik úgy, mint a szíj, ha nem mennek az autóval. De ellenőrizni kell a láncot is időnként (és a vele kapcsolatos alkatrészeket). Van, amikor már csúnya hangja van, akkor főleg időszerű a csere, de van, aki úgy jár vele, hogy fél kilométerről hallani, majd csodálkozik, ha történik valami ott, a motorháztető alatt.
2013. márc. 28. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
A németek nem olyan hülyék, mint aminek látszanak. Nagyon is igazuk van, hogy 200 ezer körül lecserélik az autókat. És ezt így csinálták 20 éve is, meg most is. Azért teszik, mert 200-nál már kb minden kijöhet az autón. Ott már játszanak lengéscsillapítók, kuplung, egyre több futómű cucc, és persze a porlasztók és társai. Mi is igyekszünk 200 előtt lecserélni az autókat, és láss csodát gyakorlatilag sosem költöttünk meghibásodás miatt autóra.
2013. márc. 29. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
Köszönöm Mindenkinek a segítséget, mindig lehet valami újat tanulni:)
2013. márc. 29. 21:10
 20/21 A kérdező kommentje:

jah, amit kihagytam:

Konkrétan 2000-2004-es BMW 320-325-330D-t nézegettem.

2013. márc. 29. 21:12
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!