Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A németek miért pont 200000km...

A németek miért pont 200000km környékén cserélik le a diesel autóikat?

Figyelt kérdés
Rengeteg olyan diesel autó van fent a német használt autó piacon amikben kb 200000km van. Érdemes ezekkel foglalkozni? Vagy ez egy olyan lélektani határ ami után már költséges nagyszervíz szükséges?
2013. márc. 27. 12:37
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
Mert pont előte van kb a második nagyszervíznek, és a németek se hiszem hogy szentek és ennyire tekerik vissza
2013. márc. 27. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:

mert ezt még jól el lehet adni, és a nagyszerviz előtt van. utána már jelentősen esik az ár is, inkább eladják időben és vesznek egy fiatalt.

amúgy egy dieselnek (persze minőségi autóra gondolok, Passat, BMW, Mercedes, Audi...) SEMMI 200 ezer. de tényleg semmi. főleg hogy ott sokat pályáznak.Nem kilométert hanem állapotot kell nézni, felmérve a plusz kiadásokat.

nem kell betojni egy vezérléscserés nagyszerviztől amúgy, száz-egynéhányezrenként egy 150 ezres kifizetés nem sok szerintem...

2013. márc. 27. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 Dörmögő ***** válasza:
Ez általánosítás, sok német jóval tovább használja a diesel kocsiját, sok meg még ennél is hamarabb lecseréli.
2013. márc. 27. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

Hogy a magyar nepperek tudjanak miből élni.

Megveszik aprópénzért, és eladják 90e km-rel.

Aztán pisloghatsz ha szétesik.. (bár nem fog... )

2013. márc. 27. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:

Szerintem azért cserélik le őket ,mert ennyi kilóméter után jönnek elő a hibái,és van pénzük fiatalabbat venni.

Sok xar bmw-t is hoznak be 200-300ezer km-rel,nos azok szerintem olyanok is.Aki meg ezeket megveszi,annak a gatyája rá megy mert egy bontószökevényt vett.Jó ez nem mindegyik kocsira igaz,csak a nagyjára,néha bele lehet fogni a tutiba is.

2013. márc. 27. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
Azok a 2-300e km-t futott bmw-k, mercik és egyebek, valójában 4-5-600e km körül is járhatnak. Szanaszét gittelt, ráködölt javítások, kókány motorolaj adalékanyagok, hogy ne csattogjon addig, míg megveszik, borzalom. Németben sem a német nem szent (jó, senki nem az), hanem inkább a külföldiek, akik uralják a német használtautópiac nagy részét. Inkább csak tőzsgyökeres némettől vennék autót, de azt is ól átvizsgáltatnám (mármint az autót :) ).
2013. márc. 27. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 szántóvető ***** válasza:
valószínűleg 200 után a fél autót ki kell cserélni inkább előbb mint később.de van itt egy érdekes cikk: [link]
2013. márc. 27. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:

"Mert pont előte van kb a második nagyszervíznek,"


Az első nagyszervíz van 200-nál.

2013. márc. 27. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
attól függ mi neked a nagyszerviz, nem a vezérléscsere (szíjak, görgők, folyadékok) az? szíjasnál az 120 körül van láncosnál meg inkább 300 (a lánc).
2013. márc. 27. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
Szíjasam van, és 200 a gépkönyv szerint.
2013. márc. 27. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!