Simson Schwalbe motoromnak mi baja lehet?
igen, az is lehet, de gyanítom porlasztási hiba is lehet.
nagyon jó moci, nekem volt több is, sosem hagyott cserben. még hideg van, szedd szét, nézd át a szimmeringeket is, esetleg a benzinszint, vagy a kipuffogó dugul...
a 10 ezer az majdnem új motor...
Én is arra tippelnék - de ehhez nem kell 10 év, akár 1 év állás alatt is megadhatja magát.
Ilyenkor falsot tud szívni valamelyik oldalról (gyújtás vagy váltó), így hiába rugdosod szivatóval nem indul, mert sok a levegő. Aztán amikor már tocsog a benzin a forgattyúsházban, akkor hirtelen el tud indulni - és rögtön fel is pörög, hiába nem húzod a gázt. Aztán amint elfogyott a benzin egy része megint túl sok lesz a levegő és lehörög.
Ha a váltónál szív falsot, akkor még annyival vadabb a dolog, hogy a beszívott váltóolajat szép nagy füstfelhőben, résnagyjából elégetve okádja kifelé.
Szóval ez egy komoly meló, de ne ijedj meg. Sokan átestünk ezen, szétszedtük ha kell, ha nem.
Kell egy olyan hely, ahol fedett, majdnem fűtött, tiszta, pormentes satupad, vagy asztal van. Javaslom, vedd ki a blokkot,erszd le az olajat, szedd szét. De előtte szerezz be egy megfelelő csapágylehúzót(is)..legyen alatta valamilyen nagy géprongy, azon dolgozz.A főtengelyt nem kell megbontani, csak a szimeringeket húzd le mindkét oldalon.Alaposan átnézed, és felteszed az újakat. vigyázz a tömítési irányra.
egy-két nap, és menni fog.
Türelem.Javaslom a szétszedés minden mozdulatát fényképezd. összerakánál nagy segítség lesz.
Mind a három szimeringet kicserélted?
Karburátort kitakarítottad, szintet beállítottad?
Gyertya, gyújtás rendben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!