Attól függ mit akarsz vele: ha eladni haszonnal, akkor nem szabad nagyon belemerülni a felújításba. Megnézed mennyiért mennek a Schwalbe-k szép állapotban, hozzágondolod hogy mennyi kell egy leharcolt példány rendbetételéhez (króm, festés, blokkfelújítás) - ha a kettő között nincs semmi plusz, akkor felejtős.
Ha az első motor amit rendbe akarsz tenni, akkor a reálisan tervezett értékek meghatározása után a költségeket 1,3-mal, az eladási árat 0,8-cal kell szorozni (ez az úgynevezett Varga-tényező, egy barátom után aki mindenbe belefog és a dolgok felén bukni szokott) - ha utána is lenne rajta haszon, akkor belekezdhetsz.
Ha saját célra kell és szépet akarsz, akkor talán megéri - de persze egy ötvenest könnyen "ki lehet nőni", magyarul ha első motor, akkor nem szabad nekiállni egy komplett felújításnak ha nem használtad legalább egy szezont.
Ha azt akarod hogy minden olyan legyen rajta mint mikor kijött a gyárból az rengeteg pénz.
Én most csinálok éppen egyet. Teljes gyáriasságra nem törekszem, csak arra hogy motorikusan jó állapotú legyen és szép legyen. Most fog kapni egy szinterezett burkolatot, a blokkját meg már megcsináltam. Pénzt nem sokat kellett ráköltenem mert van itthon egy fél Schwalbe alkatrésznek. 35 ezerből nekem kijön a projekt, és ebben a motor ára is benne van. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!