Hm.
Hát köszönöm a válaszokat. Azt írtátok, hogy az igazán élvezhető automatához szükség van a teljesítményre.. és igen, ez valószínűleg költséges lehet. Szóval egyenlőre a kézi viszi nálam a prímet. Inkább jobban élvezem a vezetést, ha már amellett döntök, hogy tankolok. Maximum jobban odafigyelek a kuplongolásra.. hátha sikerül javítanom a fogyasztáson. :)
Azon az automata valton, ahol van + / - jel, ott tudod huzatni az autot, vagyis a 'kocsi akkor valt amikor en akarom' elmenyet itt is atelheted.
Az automatat ugy szoktak vontatni, hogy a hajtott kerekeket trailerre teszik, AWDs verdat pedig platora.
A Chrysler'nek sok modelje van ahol az automata verzioban MDS van, ami lekapcsol nehany hengert "nagyi" vezetesi stilusnal igy a fogyasztas sokkal jobb lesz, mint ugyannak a modelnek a manualis verzioja.
Nekem egy ideje automata van es megtanitottam a bal labamat fekezni, sokkal rovidebb a reakcio idom mintha jobb labbal fekeznek. Mar nem vennek manualis kocsit, legfeljebb "hobbinak" :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!