Robogó tuning, így jó?
Ha valaki nem vágja a főtengelyt az annyi hogy könyebbek a sonkák,ezáltal gyorsabb pörgésre képes meg gondolom erősebb hajtókarral és csapágyakkal,görgőkkel.
Ha azt akarod hogy megbízható legyen akkor hagyd meg az eredeti gyári állapotot.És 60-nál többel ne hajtsad,ne menj vele föld útra ,ne használj bele arol2t-tét :)
50ccm-nél az a baj hogy akárhogy is tunningolod az a megbízhatóságra megy rá.
Talán még egy sport rezót elbír a gép de azzal is csak óvatosan mert nem arra a teljesítményre lett összerakva a gép.
Én kb 200-300km-ként volt valami szerelni valóm és többszőr rágodott be a hengerem a megnövekedett teljesítmény miatt,arról nem is beszélve hogy minden ami kopik benne az sokkal jobban emésztődik.
11-es.
Nem tudom milyen motorod van, de az Aeroxok jellemzően jól birják a tuningot is, egy sportkipufogó nem vágja tönkre a blokkot.
Most már nagymotorom van! :)
Nekem tunningolt yamahám volt,addig jól működött amíg bejárattam (2xer is 1000km finomkodás),de ahogy elkezdtem jobban menni vele mindig jöttek a gondok.Ha földúton használtam akkor is csak problémás volt.
Én bevállaltam a tunningolást a megbízhatóság kárára mert mindig volt mivel hazavinni a gépet ha útszélén nem tudtam megcsinálni.
Az aeroxok lehet hogy jók de ha már tunningolod őket akkor már elindítod az üzemóráját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!