Hogyan tudnám lebeszélni a páromat az autócseréről?
Két éve van egy autója hitelre,és most le szeretné cserélni mondván, hogy egy másik gázolajos, jobban fogyaszt, több az extra.A mostani városban 8-9 L,míg amit kinézett 4,5 L. Rendesen tudja minden hónapban fizetni a törlesztőt.Be akarja adni,és másikat kihozni helyette. Én azt gondolom,hogy nem érdemes cserélgetni évente,kétévente agy autót, azért,mert egy másikban több felszereltség van. Tényleg olyan sokat jelentene, hogy a másik autó pár Literrel kevesebbet fogyaszt?
Szerintem az még nem indok. Hogyan tudnám rábeszélni,h ne cserélje le azt, ami már bevált?
Köszönöm!
Havernak faceliftes B5-ös Passat 1.9PD-je van, Pesten neki is bekér 8-9 litert,igaz automata (országúton állítása szerint elmegy 6 literrel). Munkatársam 1.9-es V40-es Volvoja is 9 körül eszik városban.
Ilyen 4,5 litereket a Lupo3L és az A2 3L eszik, és ezek sem biztos, hogy városban. A mostani 407-hez képest semmivel sem fog kevesebbet enni a Passat ( kb egy méretű kasztni, kb egyforma motorral ). A fogyasztásra alapozva felesleges cserélnie.
20:53-nak
A vw passat B5 be BOSCH generátor van, de a B5.5 passatba VALEO (sz@r francia), mert tipushibás generátora, mégpedig a forgórész tekercs szakadása lesz egy idő múlva (gyárinak)
Ezt bármely autóelektromos megmondja neked!
IGAZ EZ EGY PÉLDA ÉS EGY PÉLDÁBÓL NEM SZABAD KIINDULNI , DEHÁT.....
Ja és a fogysztás
Nekem B5 passatom van (PD), Faternek B5.5 PD
Az átlagfogyasztás
Városon kívűl: 5-5,5/liter/100km
Városon belül:6-6,5/liter/100km
Vegyes 5,5-6/l/100km
12-es! Az rendben, hogy a Valeo francia cég, de ennek ellenére nem értem az összefüggést. Miért ne gyárthatna egy francia cég olyan minőségű alkatrészeket, amik megfelelnek a németek elvárásainak? Ettől még nem lesznek jobbak a francia kocsik és nem lesznek rosszabbak a németek.
Az a cég, ahol dolgozom, szintén autóipari beszállító.Számos nagy márka tartozik a vevőink közé. Vállalati titoktartásra hivatkozva nem nevezek meg márkákat, de azt azért elárulom, hogy vannak különbségek az elvárásokban és az előírásokban a különböző márkáknál (csak halkan megsúgom, hogy a németek szigorúbbak).
De hogy érthető legyen: adott egy hibásan gyártott alkatrész, az egyik márka engedi a javítást, még a másik nem, selejtezni kell. Holott a hiba ugyanaz és a javítás utáni beszerelés nem jár kockázattal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!