Volt már valakinek nitro az autójában milyen hatással van rá menyivel növeli a teljesítményét?
Nem altató, hanem kéjgáz. Egy fogorvos használta elsőként, mert megifgyelte, hogy ha ő maga dinitrogén-oxidot lélegez be, akkor eufórikus állapotba kerül.
Gondolta ha a betegei is ilyen vidámak a kezelés alatt, akkor könnyebben boldogul velük - és igaza lett.
Ilyen gáz van egyébként a habszifonokhoz való patronban is.
Az tuti, hogy a motor élettartamát exponenciálisan csökkenti a nitró adagolása. De ebben is vannak fokozatok. Van olyan szett, ami több tíz plusz lóerőt ad a motornak amikor használod. Az tényleg brutál.
De vehetsz olyat is, hogy csak plusz 10-20 Le-t kapsz. Abból több löketet is kibír az autó.
Nitrogén? Hogy jön ide a nitrogén, kémikus barátom?:D
A dinitrogén-oxid úgy növeli a teljesítményt, hogy katalizálja az égést a hengerben. Méghozzá oly módon, hogy a a N2O-ban lévő oxigén a beszívott levegő oxigéntartalmán felül képes táplálni az égést. Így adott idő alatt, ha N2O-t is csempészel a hengerbe a benzinnel együtt, több benzint tudsz elégetni a hengerben, ezáltal nagyobb lesz a robbanás, mely nagyobb erőt tud kifejteni a dugattyúra -> főtengelyre stb stb, tehát végső soron dinamikusabb lesz az autó.
Ne gondolja már azt senki sem, hogy a nitrogént égeted el a motorban elsődlegesen...
Kérdező, a nitrót nem úgy használja senki sem, hogy gyakorlatilag folyamatosan azzal megy a kocsi. Ilyen használatra nem tudsz elég erős alkatrészeket gyártani. Úgy használják, hogy amikor kell a plusz teljesítmény akkor befecskendezik a benzinnel együtt az N2O-t is mondjuk egy kapcsoló segítségével. De ekkor már bele kell nyúlni a vezérlő elektronikába is, mert hiába nyomatod a nitrót, ha nincs plusz benzin, ami elégjen. Ritkán lehet csak használni, mert ha folyton nyomatod, akkor a legjobb alkatrészek is hamar tönkremennek.
Kicserélni kicserélhetsz szinte mindent a kocsiban. A hengerfejet, a dugattyúkat a hajtókarokat, a főtengelyt, váltót. Át kell variálni az egész vezérlést.
nitro az nitrogén-oxid.pontatlanul fogalmaztam.És igen,a benzinnel együtt kerül az égéstérbe.és a komplett motort meg kéne erősíteni.És természetesen lehet szabályozni a motorba jutó NOx mennyiségét is.
És véleményem szerint közúti használatra egy ilyen rendszer alkalmatlan,felejtős.
Hülyegéget írtam,bocsánat.Bocsánatot kérek.Itt lehet róla olvasni HITELES infót:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!