A Shell V-Power Nitro+ Racing az 100-as vagy 98-as?
Mert a pisztoly felett 100 van, oldalt a táblán a neve alatt meg 98.
A sima V-Power Nitro+ 95 meg gondolom 95-ös :)
Mindegy, semmivel sem fog jobban menni tőle a gép mint egy normál 98-astól vagy 95-östől, nem kell elhinni a marketinget.
Egyébként általában az az igaz ami a kútoszlopon van, de bent is meg tudják mondani, ha épp nem a helllosziaszmártkártyááádvaan? típusú csaj van a shopban.
de, jobban megy:
Rendben, annyival pontosítok hogy egy átlagos utcai gép, de akár egy 15éves prémium kategóriás sem fog jobban menni.
Láttad a videóban is hogy a Renault-nál nem volt változás, a Golfnál sem sok, és az Imprezánál is csak 6% körül dobott rajta, nem is véletlenül, ugyanis az van a legjobban kihegyezve a tesztben szereplő gépek közül.
Egy 1.6-os Focusnál nem fog számítani semmit, hidd el. Plusz ezek a csúcsértékek, nem mutatták a teljesítmény-és nyomatékgörbéket, pedig az az érdekesebb része, ugyanis gondolom te sem a motor optimális fordulatán autózol, úgyhogy még jobban csökken a teljesítmény-nyereség.
Végeredményben a kiegészítéssel együtt továbbra is tartom hogy mindegy egyszerűen nem éri meg az árát.
/Persze, ha te a tipikus boyracer kategóriába tartozol akkor ilyet fogsz tankolni mer' jobban megy a Homasita-tuningos ezres Swift, meg fel lehet vágni hogy "vípóverrészing van benne, 'csög", na pont erre épül a marketingje./
Én régebben mociba tankoltam a v100-at nos az eredmény az hogy 5km/h-val többet ment a gép.
Nos lehet hogy nem érezzük a különbséget de ha mondjuk versenyre mész és csak a másodperc tizedei számítanak akkor azt mondom viszont érdemes tankolni.
Szóval hülyeség hogy nem jobb a kocsi a jobb benzin miatt meg hogy marketing,Gondolj már bele ha tényleg csak marketing lenne és kiderülne akkor nagyot bukna rajta a shell.
A lényeg hogy tényleg picivel jobb a gépnek ha a jobb nyálat lövöd bele ,de semmi értelme mert a sima 95 nyállal is ugyanúgy működik azért a törpe kis pluszért amitt kocsiban nem is érzeni azért meg nem érdemes tankolni ha csak nem úgy van vele az ember hogy jobb benzin tankol az autóba mert figyelmes az ember.
Az a helyzet, hogy működik itt is a placebo-hatás, az meg hogy "úgy érezte" és "azt mondta" nem éppen precíz összehasonlítás.
Egy normál utcai motorban annyi helyen megy el a teljesítmény hogy nem oszt nem szoroz hogy milyen benzint raksz bele, illetve nincsenek meg benne azok a szenzorok sem, amik lehetővé tennék az ECU-nak hogy a benzin nagyobb kompressziótűréséhez kalibrálja magát, illetve nincs is bennük olyan magas kompresszió hogy szükségessé tegye. Plusz az ECU programja sem olyan hogy ezeket az értékeket figyelje és adaptivan állítsa.
Erre nagyon jó példa a videó amit linkeltél, látszik hogy egy sima utcai gépen nincs növekedés, a kicsit jobban kihegyezett GTI-nél már előjön, a Renault-hoz képest űrtechnikát képviselő Imprezánál pedig már viszonylag jelentős.
De egy E39-es BMW-nél sem számít, ismerős srác jár le Kunmadarasra gyorsulni az 530i-jével,be volt mérve a gép, tankolt ő is ilyen csodanyálat, hogy majd jobban megy, elmentem vele beméretni, érzetre mintha jobban ment volna a gép, meg minden ( működöt a placebo), a mérésen meg kiderül hogy 1 azaz egy egész lóerőt számított a "racing" benzin.
Na ezért mondom hogy érzésre nem adunk, csak mérésre, nem kukacoskodásból. Valóban tisztább az égése valamennyivel, a kormolás akár igaz is lehet.
Viszont a "pancsolt" 95-ös megint csak városi legenda, ugyanolyan minőségű benzint kap az összes kút, csak a nagyobb forgalmúakon sokkal tisztábbak a tartályok, mert nem ülnek ki a lerakódások a benzinből, mivel nincs rá idejük.
Végeredményben továbbra is azt mondom hogy ha nincs egy agyonelektronikázott, kihegyezett versenygépet akkor kb pont mindegy mit raksz bele.
De mondom mégegyszer, nem kukacoskodom, csak ezt tanultam, meg ezzel foglalkozom a szakmám mellékhatásaként, ezek a tapasztalatok.
mint ahogy a Banneren is ott van: Recommended by Ferrari.
Ez azt takar(hat)ja, hogy a Ferrari fejlesztette ki, gy a Shell+ Ferrari együtt. Ez azt takarja, hogy FERRARIKHOZ VAN OPTIMALIZÁLVA!!! nem pedig ilyen virágcserepekhez... 600 lóerőnél nyilván csapódik még a csordához pár tíz paci. --C--
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!