A tuningolt TDI motorokkal mit szokás csinálni hogy ne füstöljenek?
Meg a pénz. Írhatnak rá olyan programot is ami az adott autó motorjának az egyedi paramétereit is figyelembe veszi, de ez drágább. Végeredményben meg a füstokádó TDI is mocskos jó, mert húz mint a vaddisznó. A bömbiben meg ha 3.5 bar nyomással dolgozik a turbó, akkor ott nem lesz hosszú életű a motor. Gyorsulási autónak jó, de hétköznapi használatra...
A régieket meg nem lehet programmal húzni, hanem az adagolóban kell az elemeket nagyobbra cserélni. Ha meg füstöl akkor mivan? Jobban szennyezi a környezetet, legfeljebb műszaki vizsgára tekernek a "füstcsavaron",oszt jóság van. Vizsga után meg vissza az egész.
Az bömbi az nem Miskabá-tuning, az M550D-ről van szó. Gyárilag ennyire van tervezve, össze van hangolva a blokk ,a feltöltők és hozzá a befecskendezés is.
Ez az ami a "tekergyükmegaz egykilenctédéít" tuningbt kínálatából hiányzik, ott általában annyiból áll a teljesítménynövelés hogy "józsikám adunk neki turrbónyomást oszt megtekerjükaz adagolót is, aztá' mehecc gyorsúni a lámpáhó'" , aztán mikor a Józsi szól hogy úgy kormol mint a púposra pakolt Kamaz hegymenetben akkor jön a magyarázat hogy "jajjnefoglalkozáámárazzal, azé' kormol me' több benne az erő, E!".
De ezt már leírták előttem, ahogy a megoldást is, a műszeres mérésekkel behangolt vezérlőprogramot és az ehhez módosított töltőnyomás és befecskendezést is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!