Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha megállt a tudomány segitenél?

Ha megállt a tudomány segitenél?

Figyelt kérdés
most került hozzám egy daewoo nexia gtx 16 szelepes,abnormálisan magas a fogyasztása/11-12l/országuton.alapjárati motort valaki elöttem megtoldotta egy müanyag kupakkal/nem mozgott eléggé gondolom/takaritás után sem müködött, igy kicseréltem egy ujra.fogyasztás ugyanannyi.kicseréltem a högombát és a lambdaszondát semmi változás.erö van benne ,pöccre indul motornak szép hangja van,csak a gyertyák nyakig kormosak,leeszi a gyatyámat a dög. ha lenne tippetek hol keresgéljek megköszönném.üdv minden forumozónak

#tulfogyasztás
2013. jan. 26. 18:47
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

A szép fekete gyertyából az következne hogy sok a benzin.


Milyen befecskendező van benne?

2013. jan. 26. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Vagy kevés a levegő? Légszűrő ?
2013. jan. 26. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Légtömegmérős ,vagy mapszenzoros ?

Kitakarítanám ,szondát megmérni ....

Vedd le a fojtószelepet takarítsd ki ....stb ezek tippek .

Miért toldott bele a kókler ?!

2013. jan. 26. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

nekem 8 szelepes van de a lambdaszonda csere nekem megoldotta a tulfogyasztást.

Nem tudom talán a légtömegmérő hiba vagy tényleg csak a koszos légszűrő a légszűrőházban?

alapjáraton a fordulatszámod egyébként mennyi?

Talán a motorvezérlő megmondja mi a baja!

Ki is lehet villogtatni nexiánál a hibakódot ha még nem hallotad.

Első hozzászólónál videó és leirás is van letölthető formátumban.:

[link]

2013. jan. 26. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
köszönöm a gyors válaszokat,1.5-ös 16 szelepes hengerenkénti injektoros,légszürö vadi uj benne,fojtoszelepház kitakaritva,/tiszta dzsuva volt az alapjárati motorral együtt,igy vettem észre a müanyag kupakot,takaritás elött és után is kb3-4 mm mozgott az alapjárati motor val.-szeg ezért rakták rá a kupakot/ az elözö tulaj szerint volt hibakód kiolvasáson ,de semmit nem mutatott ki,alapjárat most már 900 stabilan melegen,légtömegméröröl ha lehuzom a csatlakozót azonnal kigyul a sárga lámpa jelez,tehát ennyit tudok egyenlöre,mégegyszer köszönöm mindenkinek
2013. jan. 26. 19:36
 6/9 A kérdező kommentje:
ja és még annyit tudok az autórol,hogy állitólag,tavaly nyáron kicseréltek két vagy három hidrotökét, azóta nem nagyon járt vele az elözö tulaj,mert rögtön utána jelentkezett a nagy fogyasztás
2013. jan. 26. 19:39
 7/9 anonim ***** válasza:

A vezérlést megnézted?

Ha el van rakva valamelyik vez tengely ,akkor is jár csak ingadozik az alapjárat ......

2013. jan. 26. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

köszönöm a tippet,már én is gondoltam rá,mert alapjáraton elég csunya hangja van/olyasmi mint ha valami lemez karistolna,a vezérmüszij felöli oldalon/holnap megnézem mert nekem is gyanus,hogy a hidrotöke cserénél,mivel ki kell venni mind a két vez.tengely rendesen visszaraktak-e mindent.egyébként a hang ha csak egy kicsit is emelkede

ik a fsz.szám eltünik

2013. jan. 26. 21:02
 9/9 A kérdező kommentje:
nos csak érdekességként hátha valakinek ugyan ilyen hiba jelensége lesz.a probléma megoldódott,az uj alapjárati motort ujra ki kellett venni befujtam wd40-el és ráadott gyujtás mellett raktam vissza. gyujtást gázadás nélkül 3-or ráadtam ill. levettem azóta /kopp-kopp/tökéletes a fogyi és az alapjárat is a f.szám nem lassan kuszik vissza. a karistolást a vezérmüszij burkolata okozta.még egyszer nagyon köszönöm a válaszolóknak a segitséget
2013. jan. 29. 17:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!