Na mivan mégsem papírautó a régi Suzuki? Csak a tűzoltók tudnak kivágni belőle?
http://www.youtube.com/watch?v=xtxd27jlZ_g
Az ötvenes években nem számított annyira a bitonság,az a baj hogy sok kiskategóriás autóknál,és a sok kínai kommerszeknél ma sem számít,megrekedt ezen a szinten.
Hagyjuk békén a Suzukisokat,ők vállalják mibe ülnek és ültetik be a családtagjaikat,szeretteiket.
"az a baj hogy sok kiskategóriás autóknál,és a sok kínai kommerszeknél ma sem számít,megrekedt ezen a szinten."
Szerintem a MAI kisautók legalább 90%-ának teljesen elfogadható a töréstesztje, ha meg jön egy kétszer akkora autó, azzal úgyse lehet mit csinálni.
NA jó. Most 2 autó ütközött..
Az egyik szuzuki a másik opel. Az opel sem egy harckocsiemezből készült. De tény hogy a suzuki nagyon vékony lemezből készült kis városi autó. De attól még lehet olyan sarka vagy kményebb pontja pl futómű hogy össze tud törni egy másik autót. Meg a szerencse is nagy tényező.
Remélem elég tudományos voltam.
Szerintem meg minden autó aminek 4 kereke van hiába trabant hiába szuzuki nem csak a ferrari autó.
http://www.youtube.com/watch?v=-pW90bLvxho
http://www.youtube.com/watch?v=qqDrnR2bWk4
A szerencse nagy tényező az utakon.
#23-ast olvasgassátok el,akár egymás után többször is..
Én is letudok ütni egy 16 éves kis hülyegyereket,mert 3-szor akkora vagyok...
Toyota Land Cruiser is szarul törik, hiába 3x akkora mint egyes autók. Ötvenes tempóval deformálódó akadályba ütközve is olyan sérüléseket szenvedhetnek az utasok, amilyeneket sok kisebb autóval simán megúszhatnak.
(és akkor most elérkeztünk az autók felépítéséhez, hogy miért jobb biztonság szempontjából az önhordó karosszéria mint a létravázas...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!