Na mivan mégsem papírautó a régi Suzuki? Csak a tűzoltók tudnak kivágni belőle?
Azért a biztonságról ez a teszt nem nagyon győzött meg..
"Hiába erőlködsz. A suzuki egy szar papírautó, akármit is mondotok, nem kel ezért senkit se csesztetni. Inkább mennék gyalog 100 km-t szakadó esőben minuszban, minthogy beüljek utasként egy suzukiba. Az esernyő legalább megvéd, a suzuki nem."
10 km után könyörögnél, hogy valaki vegyen fel. Nem számítana, hogy Trabant vagy Suzuki még jó időben sem, nemhogy esőben. És egy válaszolónak igaza van, fogadni mernék, hogy kínai esernyőd van. (Bár a márkásabat is ott készítik)
" A suzuki egy szar papírautó, akármit is mondotok, nem kel ezért senkit se csesztetni. Inkább mennék gyalog 100 km-t szakadó esőben minuszban, minthogy beüljek utasként egy suzukiba. Az esernyő legalább megvéd, a suzuki nem."
De még mindig sokkal megbízhatóbb mint egy Lada! Igaz nekünk nincs Suzuki, de hajtani hajtottam már egyet, ráadásul Swiftet. :)
Most nem tudom eldönteni, hogy a kérdező csak konfliktust akar, vagy kisebbségi komplexusa van (az autója miatt) - ugyanúgy mint azoknak akik szidják a Swiftet...
Egy Lada Samarában, egyes vagy kettes Golfban sincs nagyobb biztonságban az ember. Ahogy az F Astra is eléggé összerogyott a félátfedéses (vagy 40%?) teszten.
Ez az egész töréstesztes dolog és a sok csillag elérésére fejlesztés mindenkire veszélyes aki régi kocsit vezet. :/
Mindenekelőtt VÁROSI kisautó.
Aki pedig sokat járkál keresztbe kasul az országban,nos az vegyen inkább magának egy kéttonnás B vectrát.
Árban ugyanott vannak..
Igen.. a Golf II sem produkált a teszten...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!