Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » DSG váltónál hogy lehet...

DSG váltónál hogy lehet manuálisan váltani?

Figyelt kérdés
Van a kormányon 2 kis fül és azokkal lehet le fel kapcsolna vagy hogy?
2013. jan. 21. 13:47
 1/5 anonim ***** válasza:
Általában elektromos kormányváltó van, ez lehet 2 fül, vagy egyszerűen gombok. De azt figyelembe kell venni hogy nem azonnal vált mint a kézi váltó hanem van egy kis reakcióideje.
2013. jan. 21. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

nyomhatod nyugodtan a gázpedált,ahogy akarod,mert mindegy,

ugyanis te csak az elektromos gázpedált nyomod,az igazit az autód állítgatja,

és közben le is-föl is váltogathatsz a kormányfülekkel,vagy a + és - gombbal a váltókarral,

bolondbiztosra van megcsin,mert pl 100 km/h-nál nem tudsz pl 1 be visszaváltani,csak kb 3-ba,

és 20km/h-nál hiába töfködöd,hogy váltson már föl 4-be,5-be ,nem fog,

[link]

2013. jan. 21. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

A kormány mögött szokott lenni két flepni, az egyik meghúzva felfelé, a másikba kapaszkodva lefelé kapcsolsz egy fokozatot. Vagy ha nem akarsz Räikkönent játszani, a váltókaron is lehet kapcsolgatni: előretolva fel-, hátrahúzva visszakapcsol (persze csak ha kitoltad D-ből oldalra, ezzel aktiválva a kézi kapcsolást).

Egyébként pedig a váltó vezérlése ilyenkor is felülbírálhatja az utasításaidat: nem engedélyez olyan visszakapcsolást, aminél túlpörögne a motor és ha sokáig bömbölteted leszabályzási fordulaton, feljebb kapcsol.

2013. jan. 21. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Több lehetőség van.

- kormányon van két kis fül jobb-bal oldat (egyikkel le, másikkal fel váltasz)

- kormányon van két kis gomb (egyikkel le, másikkal fel váltasz)

- váltókart előre vagy hátra tolod

- van ahol kombiálva is van (lehet a kormányon lévő kis fülecskékkel váltani is, és lehet a ülés között lévő váltókarral is, választhatsz melyik tetszik)


DSG váltó gyorsabban vált mint a kézi. Ugyanis DSG lényege, hogy kvázi két váltó van összeépítve. Az egyik váltóban van az 1-3-5 sebesség, a másikban 2-4-6-R. És mikor mondjuk 3ban mész akkor a másik váltó már 4ben van és mikor váltasz akkor csak nyomaték kerül át a "másik" váltóra (így kerül 4be)

2013. jan. 21. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
a 80-as evek vegen mar 3 tengely volt a legtobb traktor valtoban...vagyis egyfajta DG aztan rajottek ha a fekezogyuruket(szinkrongyuru, kapcsoloszerkezet) kicsereleik egy hidraulikus tobbtarcsas tengelykapcsolora akkor nincs szinkronizalasi problema, es gyakorlatilag barmilyen uzemallapot mellett lehet sebesseget valtani....mivel mindent hidraulaka vezerel a FEMA proporcional szelepei pedig nem voltak akkoriban elerhetoek, ezert mindent Manualisan kellet csinalani, amint beraktak a proporcionalis elektromos szelepeket johetett a programozas...ES kesz a DSG Powershift vagy amit akartok.... Jomagam mar egy 70-80-as evekben keszul orosz mezogazdasagi gepben lattam ugyan ezt a megoldast amikor a tartomanyvalto(magas-alacsony) kapcsolasa igy tortent.
2013. jan. 21. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!