Mi baja lehet annak az embernek, aki annyit járatja reggelente a kocsit elindulás előtt, hogy már bekapcsol benn a hűtőventilátor?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én a teherautót azért indítom be,és járatom legalább 15 percig,mert gyenge a fűtése,és egyrészt xart sem látok,másrészt nem akarok jégkockává fagyni.
A benzines autót pedig azért járatom,hogy kiolvadjon,és a pici gyerek ne fázzon benne.
Mindkét autó kint áll,muszáj járatni őket. Az,meg hogy nem 5 percet járatom hanem 10 vagy 15 percet,nem érdekel.
Addig kinyitom a kaput,bepakolok a kocsiba,elszívom a cigimet,bezárok. De legalább tiszták az ablakok,és mire a gyereket berakom az autóba meleg van belül. Az mennyivel jobb,aki kimegy,indít,tessék lássék lepucolja az ablakot,aztán ki sem lát,fázik,a lámpái sem látszanak. Inkább erre kéne időt szánni,mint nem foglalkozni avval,hogy ha sok hó esik,még a hátsó lámpák sem látszanak. Na mindegy,picit eltértem a témától. Tudom,ez a válaszom sokaknak nem fog tetszeni,de én így fogom csinálni továbbra is..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
2-3 perc járatástól nem is melegszik be, csak kb. max 40 fokos lesz a hűtővíz.
Az hogy annyi ideig járatja hogy bekapcsol a ventillátor az azért komoly. Nem normális az ürge.
Én úgy szoktam hogy beindítom, rákapcsolom a hátsóablak fűtést, meg a lámpákat, lekaparom a jeget a szélvédőről, kinyitom a kaput és megyek. Ez kb 5 perc.
Terhelés alatt jobb melegíteni a motort, mert hamarabb bemelegszik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én csak addig melegítem a kocsit,amíg az első ablak normálisan leolvad,és meleg legyen az utastérben..
Am 10000 km-enként olajat cserélek,nem igazán számít a benzin,ami szerintem nem megy bele az olajba,különben kiszámoltam,kb 60 hideg téli nap reggelén,átlag 15 percet jár a kocsi alapjáraton,még 20 órát sem ketyeg,na az milyen környezetszennyezés? A kocsival kb 4-5000 km megyünk évente. Szal elenyésző..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!