Melyiket vegyem meg: Honda NSR (125,2T) vagy Honda VT (250 ccm, 4T, V henger)?
Kb. Unyanannyi a végük és ugyanannyit fogyasztanak.
NSR 1991-1992 környéki van elérhető árban, a VT-ből csak egy hírdetést találtam, az 88-as :S
Hoppá, azt lefelejtettem :D Szóval eddig egy simsonom volt, de el szeretném adni és egy picit komolyabb gépet venni, aminek a fenntartási költsége nem olyan vészes. (Meg minek 250 ccmnél nagyobbat venni, autópályán is max 130-al lehet menni...)
Tehát a kérdés az, hogy melyiket vegyem meg a kettő közül, ha az áruk kb azonos? (~200k)
Vagy esetleg ajánlotok más 125-ös 2T-t? Pölö: Yamaha TZR, Aprilia AF1? Ezekről sajnos sokat nem hallottam, csak annyit, hogy az apriliát ilyen árban csak nagyon széthajtottat kapok :S
Hello Hát a 250es 4T sokal nyomatékosab sokal jóban adja le a teljesitményt eletétben a 2T-vel ahol ojasmi a teljesitméynledás mint a turbokésés nem tudom érted e hoyg mire gondolok a 2T csak magas fordulaton kis tartományban adja le a teljesitményt ... a 4T szépen fokozatosan adja le de it csak minden 4. ütem munkaütem gondolom ezt nem kell magyarázni ... egy 17-18éves 2T nem ér semmit azokab van vagy 50000km ami egy 2T nek már halálos ... a gyártok azt modják h kb 10000km-enkét kel a 2T be dugatyut cserélni ... A msáik fele az hogy mit szeretnél egy pörög erös kávédarálot vagy eyg esrtleg turázásra is alkalmas 250est ? Ezt enked kell eldönteni szerintem sporolj hozá még 1 kis pénzt és vegyél egy fiatalabat pl RS125 én a helyedbe max 9-s évjáartut venék az a bajh oyg ez lutri de neked kell döntened ...
Jah és egy jó 250es akár 170-180at is tud ...
mig egy 125-s örül ha tud 150et de azti is szakadékba lefelé
Köszönöm a válaszaitokat!
A korlátlan jogsim van és nagyrészt városban használnám, úgyhogy a fentiek alapján a 250-es nyert :)
A gépek szokásával nem lenne gond, mert igaz simsonom volt, de utána sor4-es 600 ccm-es banditon vizsgáztam :)
Egyébként a kérdésem már nem aktuális, mert a jelenlegi benzinárak mellett maradok inkább a biciklinél, legalább kevésbé károsítom a környezetemet.
Köszönöm a válaszodat, idő közben már döntöttem és vásároltam is :) De egyiket sem. Itt helyben kaptam munkát, úgyhogy csak munkába járni kellett egy gép, meg néha túrázni, úgyhogy egy 125-ös Honda CBF-re esett a választás. Nem is nagy, nem is tud vészesen gyorsan menni(biztonság :D) és még a fogyasztása is brutális (1,7 liter) Viszont ami nagy különbség a fenti 2 motorhoz képest, hogy ez 2009-es, vadi új, tehát tuti nincs agyonhajtva, én meg úgyis vigyázok rá. Sajnos a használt vásárlás mindig lutri, viszont így biztosan tudom, hogy egy hosszú távú kapcsolatot építek ki a motorommal és nem végzi 2 év múlva a roncstelepen.
Ja és teljesen igazad van azzal kapcsolatban, hogy a motorosoknak az autósok helyett is figyelni kell. Amúgy ~3500 km-t raktam bele és most érzem azt, hogy már tökéletesen tudom irányítani és minden helyzetben azt csinálja, amit gondolok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!