Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyiket vegyem meg: Honda...

SirRasor kérdése:

Melyiket vegyem meg: Honda NSR (125,2T) vagy Honda VT (250 ccm, 4T, V henger)?

Figyelt kérdés

Kb. Unyanannyi a végük és ugyanannyit fogyasztanak.

NSR 1991-1992 környéki van elérhető árban, a VT-ből csak egy hírdetést találtam, az 88-as :S


2008. jún. 1. 07:51
 1/9 A kérdező kommentje:

Hoppá, azt lefelejtettem :D Szóval eddig egy simsonom volt, de el szeretném adni és egy picit komolyabb gépet venni, aminek a fenntartási költsége nem olyan vészes. (Meg minek 250 ccmnél nagyobbat venni, autópályán is max 130-al lehet menni...)


Tehát a kérdés az, hogy melyiket vegyem meg a kettő közül, ha az áruk kb azonos? (~200k)

Vagy esetleg ajánlotok más 125-ös 2T-t? Pölö: Yamaha TZR, Aprilia AF1? Ezekről sajnos sokat nem hallottam, csak annyit, hogy az apriliát ilyen árban csak nagyon széthajtottat kapok :S

2008. jún. 1. 11:36
 2/9 anonim válasza:
65%

Hello Hát a 250es 4T sokal nyomatékosab sokal jóban adja le a teljesitményt eletétben a 2T-vel ahol ojasmi a teljesitméynledás mint a turbokésés nem tudom érted e hoyg mire gondolok a 2T csak magas fordulaton kis tartományban adja le a teljesitményt ... a 4T szépen fokozatosan adja le de it csak minden 4. ütem munkaütem gondolom ezt nem kell magyarázni ... egy 17-18éves 2T nem ér semmit azokab van vagy 50000km ami egy 2T nek már halálos ... a gyártok azt modják h kb 10000km-enkét kel a 2T be dugatyut cserélni ... A msáik fele az hogy mit szeretnél egy pörög erös kávédarálot vagy eyg esrtleg turázásra is alkalmas 250est ? Ezt enked kell eldönteni szerintem sporolj hozá még 1 kis pénzt és vegyél egy fiatalabat pl RS125 én a helyedbe max 9-s évjáartut venék az a bajh oyg ez lutri de neked kell döntened ...

Jah és egy jó 250es akár 170-180at is tud ...

mig egy 125-s örül ha tud 150et de azti is szakadékba lefelé

2008. jún. 2. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
A 10000 km-enkénti dugattyúcsere kicsit gyakori. Vagy idióta hajtás miatt kell olyan sűrűn cserélni, vagy azért, hogy mindig meglegyen az utolsó század lóerő is. Először is jó lenne tudni, mire van jogosítványod. Ha a 250-es VT nem fér bele abba a kategóriába, amid van (pl. A1), akkor a kérdés okafogyott. Ha mindkettő szóba jöhet, akkor én is inkább a nagyobb hengerűrtartalom mellett döntenék. Nem kell annyira erőlteni ahhoz, hogy a forgalom ritmusát követni tudd. Az, hogy ugyanannyi a végük, nem jelent túl sokat. Amit az előző hozzászóló mondott, annál újabbat én sem tudok. El kell döntened, hogy hogyan fogod használni. Városban nagyon jól megteszi a VT, középtartományban nyomatékosabb, nagyobb a használható tartomány, nem kell steptáncot járni a váltókaron. Ha pályán többet szeretnél ökörködni, arra az NSR a jobb.
2008. jún. 2. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszaitokat!


A korlátlan jogsim van és nagyrészt városban használnám, úgyhogy a fentiek alapján a 250-es nyert :)

2008. jún. 3. 00:18
 5/9 anonim ***** válasza:
simson utáni váltáskor azért figyelj hogy sokkal komolyabb gépet vezetsz, és nem szabad túlzásba esni. Előszőr tapasztald ki a motort. mind2 motor jó választás lehet a 125 2T sokkal pörgősebb motor a 250 es inkább nyomatékosabb. én lehet hogy a 125-öst választanám.
2008. jún. 22. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

A gépek szokásával nem lenne gond, mert igaz simsonom volt, de utána sor4-es 600 ccm-es banditon vizsgáztam :)


Egyébként a kérdésem már nem aktuális, mert a jelenlegi benzinárak mellett maradok inkább a biciklinél, legalább kevésbé károsítom a környezetemet.

2008. jún. 23. 15:22
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Helo. Az hogy milyen motoron vizsgáztál teljesen mindegy. Tapasztalatból mondom, hogy az a pár óra vezetés ami jogsihoz kell semmire nem elég. 10 éves koromtól mocizok rendszeresen, 3 simsonom volt, olyan 14 lehettem mikor DT125 2T-vel mászkáltam. Vagy 4 évig mentem azzal, aztán lett a SM DRZ 400. Közben persze haverok 2T 125 krossz gépeivel is sok sok km-ert leróttam. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha nem vagy elég tapasztalt (és ha csak simson ,meg vezetés órák vannak akkor nem vagy az) akkor szerintem, jó egy kis 25-ös 2T gyakorlásnak. Sokan nem követik ezt a tendenciát. Ő róluk lehet hallani, hogy 1000-es GSXR-el fecsavarodtak a fára. És nézd csak meg azoknak az átlagéletkorát. Ezért is emeltél feljebb 21-re a korlátlant, apuci ne vegye meg a 18 éves felelőtlen fiának az 1000+-os gépeket. Amúgy ha motorozol egy dolgot jól jegyezz, az autósok nem figyelnek a motorra (most majd beszól egy két autós hogy mi se rájuk, de én a normális motorosokról beszélek), neked kell figyelni mindenre. Van egy mondás, hogy mindenki a motorosokra vadászik, és sajnos télleg ezt tapasztalom. Kocsival sokkal kevesebbszer jönnek ki elém akkor amikor már nemkéne, mint motorral. Mint ha ott se lennék... Nah mind1, akármit is veszel balesetmentes közlekedést kívánok...
2009. júl. 16. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszodat, idő közben már döntöttem és vásároltam is :) De egyiket sem. Itt helyben kaptam munkát, úgyhogy csak munkába járni kellett egy gép, meg néha túrázni, úgyhogy egy 125-ös Honda CBF-re esett a választás. Nem is nagy, nem is tud vészesen gyorsan menni(biztonság :D) és még a fogyasztása is brutális (1,7 liter) Viszont ami nagy különbség a fenti 2 motorhoz képest, hogy ez 2009-es, vadi új, tehát tuti nincs agyonhajtva, én meg úgyis vigyázok rá. Sajnos a használt vásárlás mindig lutri, viszont így biztosan tudom, hogy egy hosszú távú kapcsolatot építek ki a motorommal és nem végzi 2 év múlva a roncstelepen.

Ja és teljesen igazad van azzal kapcsolatban, hogy a motorosoknak az autósok helyett is figyelni kell. Amúgy ~3500 km-t raktam bele és most érzem azt, hogy már tökéletesen tudom irányítani és minden helyzetben azt csinálja, amit gondolok.

2009. júl. 17. 14:58
 9/9 anonim ***** válasza:
esetleg ínál róla véleményt (a CBF-ről)? még érdekelne, hogy mekkora az a nem olyan vészes végsebesség :D köszi :)
2010. júl. 2. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!