Ez egy hathengeres, 2,5 literes BMW-motorral megvadított VAZ 2107-alapú libakergető. Nem túl bizalomgerjesztően néz ki, de lehet, hogy nem is rossz.
2013. jan. 7. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
meghajtanád?
2013. jan. 7. 22:00
3/12 anonim válasza:
Nem hiszem, hogy az a motor szakszerüen lenne beépítve! Meg úgy az egész nagyon kókánynak néz ki, de 250 ezerért nem annyira gáz. Én személy szerint nem próbálnám ki, mert égetném magam vele. De aki ladákkal versenyezik, annak jól jöhet, ha nem esik szét menet közben. Meg persze abban az esetben szórakozásra is jó.
2013. jan. 7. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Az azért érdekelne hogy az M20B25-öt hogyan házasították össze a gyári Lada hajtáslánccal, mert teljesen más a méretezés, és ha nincs központosítva akkor 30km alatt szétveri a kuplungot meg a lendkereket. Meg hát az összeépítés is Miskabá-tuningnak tűnik, nem túl bizalomgerjesztő, de ökörködni jó lehet némi idő meg pénzráfordítás után.
2013. jan. 7. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
mr.flash, 30 km-t nem biztos, hogy elmegy. Érdemes megfigyelni azonban a részleteket. A vízvetőn utazó vízcső darab, gumiharmonika, L imbusz, szíjtárcsa és az anyák biztosan tudnának mesélni a modifikáció metódusáról, az alkotók beépítés alatti lázas munkájáról, hihi :)
2013. jan. 8. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
A metódus szemmel látható, Miskabá bevágott 3sört meg 2 kevert felest rá, és kiadta a következő utasítást:
-Te Jóskagyerek, mostan igyad meg a soprronidat, oszt' ugorgyá' a flexér' meg a heggesztőér', meccsináljuk a púpos Béla zsiguliját béjemvé motorosra, oszt' csapatunk vele eggyet hogy megfeküdjön a sánta Piri estére.
Ezzel ki is merült a tervezési fázis, sajnos a művelet közben bezárt a kocsma és így besült a projekt, ezért került a HAHU-ra.
2013. jan. 8. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Ez egy szarrakás. Gondolom, hogy a BMW motort milyen szakszerűen tehették bele...
2013. jan. 8. 04:04
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
250k drága egy semmire sem használható járműért. Ennek papírja nincs, ilyen motorral nem is lehetne, no meg az a lakatolás... Ha összeszedem magamat így meg tudom csinálni simán. :D
Ennyiért lehet venni BMW-t is, csak ki kell hajigálni belőle a nehezékeket (burkolatok, ülések, pótkerék, minden felesleges vacakot) és mehet a csapatás. Biztosabb megoldás és valszeg olcsóbb is.
2013. jan. 8. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Rendkívül szimpatikus az átalakított, előrefelé megnyújtott motortér, különösen a doblemez pótlásaként behegesztett rozsdás kazánlemezek és a flexszel szabott akkutartó maradványai. Valószínűleg a súlyelosztás is nagyon jó a félig az első tengely fölött, félig előtte csücsülő motorral. Ha autónak nem is jó, búgócsigának még megteszi. Bár az Orrt ebben nem lehet utolérni. :-)
2013. jan. 8. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Jah, ezzel az orr toldással igazi "cápa" lett a Ladából.
Nekem amúgy pontosan ez nem tetszik az Audi-kban, hogy az első kerék hajtás miatt, a hosszmotort megtartani szándékozva inkább előrevitték az egész hóbelevancot az első tengely elé, hogy a váltó előtti difi kihajtás az első tengellyel egy vonalba (néha kicsit hátrébb) kerüljön. Így az autó eléggé orrnehéz lett. Vannak 66/33 %-os arányok is. De ugye a seggüket felemelő első szériás TT-k sem véletlenül emelkedtek. Az első felfüggesztés persze így komolyab igénybevételt kap (főleg ezeken az utakon) nagyobb fék is kell valamivel. Ráadásul ha megpakolják a kocsit már eleve csökken az első kerekek meghajtásának előnye.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!