Egy BMW-t nem megvenni drága hanem fenntartani. Ez igaz?
Nézegettem 730D-ket, az újabbat 2 millióért már lehetne kapni. Tehát egy Suzuki, Opel árában van. Viszont ismerősök lebeszéltek, azt mondták turbócsere 3-400 ezer, futómű felújítás 600, stb. Pár év alatt a szervizekre elmenne még egyszer annyi mint a kocsi vételára. Illetve azért van velük néha gond is, nem olyan igénytelen mint egy Honda, vagy Toyota.
Ez így igaz, vagy túlzás??
Köszi a válaszokat!!
Én is úgy gondolom (ezek után), hogy azért olcsók, mert a tulajuk már nem akarja/tudja fenntartani a jelenlegi gazdasági helyzetben. Nincs rá annyira kereslet, mert mostanában inkább a kis, takarékos kocsik mennek.
én is ezt mondtam, azért kell rászámolni. ami feltűnően olcsó, az se véletlen. annál többet kell költeni utána.
Egy régebbi E46 pl vételár+javítások után olyan 1.100.000-1.300.000, egy újabb 6+ hengeres faceliftes inkább 1.500.000-ig. E39 is hasonló azért. Ezek attól is függnek, mennyi extra van benne. Egy fapadost alapból olcsóbbért kapod és hamarabb is megáll. Vételkor alaposan meg kel vizsgálni, diag, menni vele, hallgatózni...
"de sok embernek kell, még az E38-ak is fogynak ami elég régi hetes már"
Egy szép E38-at én is bevállalnék, csak ami tényleg frankó, az irreálisan drága ( 2 guriga fölött ...).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!