70-es Polini Aeroxhoz mekkora az ideális főfúvóka?
Köszönöm a hozzászólásokat! :)
A súberen történt állítás, de nem javult.
Szerencsére csak 2-3 km-t ment így a motor, több kicsi szakaszban, még nem hiszem hogy károsodott volna valami.
De legközelebb már akkor rúgom be, ha 100-as fúvóka lesz benne. :)
Ez a helyzet egyébként úgy állt elő, hogy használtan vettem a karbit, és rábíztam a szerelőre a beállítást, ami finoman szólva nem sikerült. :)
Kiszámoltam, egy 85-ös és egy 95-ös fúvóka között, áteresztő képességben 24% különbség van, a 100-as olyan +30% körül lehet, ezek elég jelentős különbségek.
Egyre inkább azon vagyok, hogy minden szerelést jobb, ha magam tanulok meg.
Egy kérdés még.. gyárilag mekkora karbi van rajta, és mekkora fuvókával? 12/ 70?
Sok szerencsét, ha van vmi szólj igyekszem segiteni:)
Gyárilag Dellorto PHBN 12-es volt rajta, nekem 85-ös főfúvókával, így vettem. Óra szerint a gyári sport kipufogóval egyszer beleforgott a 98-ba. :) De 80-90 között bírta stabilan, 2.8-4 literig fogyasztott vele.
A héten rendelni fogok új fúvókákat, megírom majd ide mi lett a jó megoldás. :)
Amit próbálj ki az az hogy tisztítsad meg a légszűrőt,esteleg még egy másik gyertyával próbáld ki.
Szerintem görgőkben nyugodtan tegyél bele gyárit mert azzal meg csak kínzod a motort hogy alig tud kipörögni vele,mármint ilyenkor nagyobb terhelésnek van kitéve.
Majd írd meg mire jutottál ,kiváncsi leszek ki nyer :)
ha gyárilag 4,7-es görgő kellé bele akkor a 6os már túlzás bele ,akkor nemcsoda ha nehezen pörög ki,elösször cserélj majd főfúvókát ha azután sem megy akkor tuti görgő csere kell szerintem.
Üdv!
Köszönöm szépen a tanácsokat!
Gyárilag, ahogy olvastam 5.5-ös görgőkkel van, sima 50-esként. Van rajta fordulatszámmérő, most nem működik, de így hallás alapján 4.000 fordulat körül indul ezzel a variációval.
Ma találtam egy környékbeli szerelőt, lehet a héten megmutatom neki is, mi a véleménye róla. De minden bizonnyal egy görgő csere és a fúvóka cseréje megoldja majd a problémát. :)
Idő közben sikerült rájönnöm a megoldásra. :)
Eddig, amióta megvettem olyan 6-7.000-es fordulaton indult a motor.
Ez azt jelenti, hogy 4.5-ös görgők, leggyengébb kontrasztrugó, és mint ma kiderült sárga kuplung rugók, amik elég erősek = magas fordulaton nyit.
Nos, bele került a 6.2-es görgő szett, de a szerelő nem állította utána a kuplungot.
Tehát így gyakorlatilag nem oldott rendesen a kuplung, azért nem ment.
Jelenleg 6.2-es görgő, és gyári kontraszt valamint kuplung rugók, bejáratáshoz, és szépen megy.
500 km múlva kap egy 4.7-es szettet, ami már megvan, illetve sárga rugókat.
Köszi a segítséget mindenkinek! :)
Ui.: sportmotor.hu oldalon néha lesznek videók/képek a motorról, piros/fehér Rossi Replika Aerox.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!