Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy 92-es 55kw-os 1.9 td...

Rottenbacher Gábor kérdése:

Van egy 92-es 55kw-os 1.9 td passatom. Hogyan lehet szelephézagot állítani, mert nagyon csattog már. Lapkás-e vagy hidrotőkés? Mekkora hézag az ideális. Hogyan megy ennek a beállítása lépésről lépésre.

Figyelt kérdés

2012. okt. 13. 15:33
 1/4 anonim ***** válasza:
Ugyan nem vagyok autószerelő, de a gond ott van, ha lapkás, akkor nincs lapkakészleted a beállításhoz/cseréhez, ha hidrotőkés, ott meg nincs mit állítani, azt cserélni kell.. (Ebben nem vagyok 100%)
2012. okt. 13. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Az egy AAZ- kódú motor lesz. Az pedig hidrotőkés, azt pedig cseréld újakra.
2012. okt. 13. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Ilyenkor az összeset kell cserélni, vagy meglet állapítani, hogy melyik érett a cserére, illetve, hogyan kell kicserélni őket?
2012. okt. 13. 18:56
 4/4 anonim válasza:
2-4ezer forint között mozog egy darab hidrotőke. Minusz, ha van valahol kedvezményed. Érdemes mindet kicserélni egy nekifutásra, egyébként ha kézzel "könnyen" tudod nyomkodni, akkor az esélyes hogy szar már. Vezérlés szét, vezérműtengely ki. Vannak azért járulékos költségek is, mint pl ha már szét van dobva a vezérlés és rég volt cserélve, mehetne új. Vezérműtengely szimering, szelepfedél tömítés, stb stb. Amúgy nem kizárt az sem, hogy öntesz bele hidrotőke tisztító adalékot és elhallgat. Láttam már nem egy ilyen esetet.
2012. okt. 14. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!